Gå til innhold

Janus ullklær: størrelser til Liten 2-åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm... litt usiker her, og lurer på om dere har noen tips til størrelser?

Vesla (24 mnd.) er vel kanskje 86-87 cm lang (hjemmemålt). Forrige sesong, som varer til april-mai her brukte hun str. 90 i ullbodyer og strømpebukser fra Janus. Mye av det vi har er utslitt eller vasket feil. Nå tenker jeg å bestille nytt på www.Krabaten.no.

Blir 100 for stort, tro? Janus er jo som kjent ganske store i størrelsene. Samtidig syns jeg det er så rart å bestille samme størrelsen hun brukte i fjor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du kjøper trøyer og longs, er det jo bare å brette opp, så holder det i alle fall ut sesongen.. vi gjør det.

Gutten vår er snart 21/2, bruker 92/98 i vanlige klær, men har kjøpt ullklær i str 3/4 (de er litt små i str igjen..)

Skrevet

Akkurat.. hmm... leser et som selger Janus at man skal velge den str. som er tettest opp mot barnets egen lengde, da disse klærne er såpass store i str. Jaja, ikke lett å bli klok. Andre synspunkter der ute?

Skrevet

Ville gått for 90. Eg har kjøpt "rikelig stort" nok gongar og har funne ut at det er unødvendig å la ungane gå med tøy som er for stort. Uansett så har tøyet blitt utslitt før det har blitt passe... Ulltøy held jo ikkje meir enn 1, maks 2 sesongar om det blir vaska i maskin.

Lille fyller 3 i november og str 90 vil truleg vere mest passe i vinter og (93,5 cm høg for ein mnd sidan). Broren på snart 5 (no 110 cm) brukar både bukse og genser i str 100 utan problem no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...