STA Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg er født 20.02.81 Han 19.01.83 Termin ca 26 januar ( UL 25 august,vet mere da:) Jeg lurer på om du kan se hvordan fødselen blir? Når den avt starter? Kjønn? Vekt på beibin? Kontroll spm: Hvor mange barn har jeg fra før? Kjønn? Håper du har tid en dag til å se på meg:) God helg:)
SecretFlower* Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 hei Føler du deg veldig sliten for tiden? som om du har arbeidet veldig hardt i det siste, og først nå kjenner du at energien er brukt opp? Du kan være fornøyd med det du har prestert. Får opp mye håp og glede. Ny energi på vei:) Lær av dette og sørg for å ta pauser innimellom neste gang. Lurer på om fødselen starter litt før termin:) Jente tror jeg! og vekt 3340. Har du to fra før? vet ikke helt med kjønn men muligens en av hver? Lykke til:) setter pris på tilbakemelding, enten det er bra eller dårlig:P
STA Skrevet 14. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2010 Hei Frida,tusen takk for svar:) Det stemmer at jeg har to fra før:) Jente og gutt:) Å jeg har vært ganske sliten,men d begynner å bli bedre nå Skal gi tilbakemelding om kjønn når jeg har vært på UL:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå