Fuego Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg våknet i morrest av at baby (på 11 uker) lå å gulpet. Når jeg skulle ta han opp oppdaget jeg at hele pysjen og håret var vått, samt halve madrassen og dyna. (Gjennom trekket på både madrass og dyne) Han har altså gulpet STORE mengder helt tynt blankt gulp (litt gult noen plasser) Fortsatte å gulpe litt når jeg tok han opp. Fortsatt helt blankt gulp. Tok han med på stellebordet for å tørke av han, skifte bleie og la han i sengen sammen med meg etterpå. Han var veldig klad på kroppen etter å ha ligget i det våte. Men formen hans virker bra. Smiler og ser fornøyd ut, men er blek i fjeset. Nå har han fått pupp og har sovnet igjen. Men jeg er bekymret. Bør jeg ringe legevakt? Andre som har opplevd noe av det samme, eller bare har råd å komme med? Setter stor pris på svar. Typisk at det er lørdag og ingen helsestasjon åpen.
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 baben min og gjore slik..var kjempe ekkelt!hørte noen lyder på babycallen så gikk for å se..fant jenta full i spy! kald,bleik og klam:/ har skurt litt rundt å i ettertid forstått (da det har skjedd et par ganger til) at hun svelger en del luft nunder mating som vi ikke hadde vært flink nokk å rape ut! nå tar vi spise pauser,raper å spiser igjen, ikke opplevd det siden:)
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 BABYEN min, skal det stå såklart:p
Hekta Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Er du usikker på om du skal ringe legevakten eller ei, så ring de. Ring de heller en gang for mye enn en gang for lite
Fuego Skrevet 14. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2010 Takk for svar. Ringte legevakten for ei stund siden, og de sa at jeg bare skulle følge med han utover dagen.
mamman til to gutter Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Hvis du ammer og plustelig har spist noe du ikke pleier å spise, så kan det være derfor. Eldste sønnen min gulpet mye uansett, men helt enorme mengder gulpet han de gangene jeg spiste løk (så jeg merket det jo lenge før han var 11mnd), men det kan jo være din sønn reagerer på andre ting. Det kan jo også være at han har fått omgangssyke hvis du eller andre i familien har hatt det. Uansett går det nok raskt over og som legevakta sa, se an og se hvordan han er videre, virker han som han er i form og spiser og tisser som normalt, så var det hvertfall ikke noe farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå