Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg har ingen gode følelser, pga en porsjon liten brun utflod på lørdag og mindre ømme pupper enn ved tidligere svangerskap, meeeen jeg får jo håpe da Jeg kan jaffal bli gravid, og mensmurringer har jeg nok av Det må jo telle for noe! Foreløpig termin 21. april og jeg kjenner jeg er varm i hjertet mitt ♥ Lykke til videre alle sammen
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Gratulerer så mye!!! Jeg hadde og litt brun utflod / litt blod før jeg var 2 mnd på vei, og det gikk helt fint. Så vi krysser fingrene for at det går bra.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Gratulerer så masse:) Nå må det bare være din/deres tur for at alt går bra, ønsker deg masse masse lykke til videre:) Og kjenner ei til som har bursdag 21. april jeg, og det er en veldig fin dag og tid å ha det på Da får du en liten tyr:)) nemlig meg som har det......hehe Klem fra meg:)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Gratulerer så masse <3 Kos deg fremover med den voksende magen og de gode sparkene <3
villmusa Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Gratule så masse )) Kryssa fingrane for at spiren klora seg fast i 9 mnd og at du får et kjempefint svangerskap Sjøl går eg å venta på tanta, dag 30 i dag (ikm i dag eller i natt/morra). Tok en test som e negativ. Har skikkelig mensemurring av og til og trudde virkelig ho skulle komme i dagtidlig men mens et satt å venta på do på å begynne å blø... fikk eg heller diare i stedenfor, hehe (sorry detalj). Så alt håp eg ikkje ute til tross for mensmurring?
Carina har to små gull Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Hurra Gratrulerer så kjempe masse, denne gangen går det bra Jeg testa selv positivt denne uka og er 4+5 idag. Hadde selv småblødninger rundt ikm, men dette har gitt seg nå. Masse lykke til i svangerskapet Kjempe klem fra
trebarnsmamma84 Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 åååå sååå morro=)=)=) No skal den klore seg fast...=)=)Mange goe varme klemmer til deg=)=)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2010 Tusen tusen takk, alle sammen Koselig med gratulasjoner Kjenner det er vanskelig å holde optimismen oppe - er konstant på symptomjakt. Plutselig var ikke puppene så ømme mer, men det er jo enda tidlig, så det kommer vel?!! Det blir vel kanskje bare sånn når man har mistet så mange ganger! Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå