Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, lørdag 14. august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i dag <3 Kjenner å føler på alle tegn... håper å håper at i helga så skjer det... Kryss fingrer og tær :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager over tiden..... huff

Skrevet

1 dag igjen..... Har hatt mye murringer de siste dagene, men ellers ikke et tegn.....

Skrevet

lykke til : )

har 55 dager igjen j : /

Skrevet

1:)

Skrevet

24 dager igjen, mensmurringene og litt rar fordøyelse har kommet. de kom ei ukes tid før førstfødte kom til verden :) krysser fingrene for at igså lillebror kommer snart! Er VELDIG ferdig med å gå gravid kjenner jeg ;)

Skrevet

1 dag over termin nå, vil ha den ut!

Skrevet

10 dager igjen til termin dagen, men tror ikke knøttet bryr seg så mye med den dato greia .... :D så når hun kommer blir spennende :D

Skrevet

13:)

Skrevet

8 dager igjen ;) Å veldig klar.. Hadde passet fint med denne helgen, for vi har barnefri og ingen planer ;) Så tror jeg skal gå meg en laaang tur, det funka med første... som kom 7 dager før.. så karnsje det går igjen?

Skrevet

5 dager igjen.... PS! Alt av kjerringråd, inkludert stripping og modningsakupunktur x2 er prøvd - UTEN annet resultat enn verre kynnere og vonde bein.... Har stor medfølelse med dere som har gått over tiden. Jeg er dårlig på ventetid, gitt....

Skrevet

6 dager igjen!! Håper på fødsel i løpet av uka :))))

Skrevet

10 dager igjen. Kom, kom, mamma er klar for deg nå! :)

Skrevet

fortsatt 61 dager igjen!:)

Skrevet

5 dager igjen, å nå har jeg blitt SYK! Hoven og vond hals med hodepine og feber + skikkelig løs mage.... Halleluja.. Kommer til å stryke med om jeg må føde i denne tilstanden.. argh:(

Skrevet

1 dag igjen men ingen tegn på at noe skal skje ;/

Skrevet

jeg å...4 dager overtiden... Dette er det kjipeste jeg har vært med på...Prøv å ikke gå i samme fella som meg, å begynne å vente og tolke allle tegn...Dagene blir utrolig lange og kjedelige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...