Gå til innhold

hjelp meg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

huff.. vet ikke helt hvor jeg skal starte. Er nå gravid, 13 uker på vei. Hadde en tidlig ultralyd da hadde ikke hjertet begynt å slå. Og det stemmmer med at jeg er 13 uker nå. ( var på UL i dag. )

Hadde sex med han jeg tror er pappan fra 1-13. den mnd jeg ble gravid. og en annen en 1.5 mnd før dette.

Er det da sikkert at nr 1 er faren?

Fosteret ligger på gjennomsnittet i vekst å forvente ved både tidlig ul 3 uker på vei og nå 13 uker.

... er bare så innmari redd. Er det noen gang skjedd at et foster kan gå i dvale så lenge?

Fortsetter under...

Har ikke hatt mensen.. :( det som er så dumt.

ca 2 mnd før jeg fant ut jeg var gravid hadde jeg samleie med en annen mann.

Han fikk ikke utløsning inni meg og samleiet varte kanskje i 3-4 min.

jeg var ca 5 uker på vei når jeg var på ul. ( embryoet 3 uker.)

Hadde sex med kjæresten reglemessig etter at jeg hadde sidespranget.

Er det Mulig at sidespranget er faren?

Så da måtte i så fall du vært 8 uker på vei hvis han andre skulle vært faren? Jeg tror ikke at de kunne bommet så mye på UL, for fosterutviklingen er ganske lik den første tiden.

Og pluss at han ikke kom inni deg, det er jo også et godt tegn da.

Når hadde du siste mens da, og når hadde du sex med han første?

altså la oss si det slik. I midten av juni hadde jeg et sidesprang. i starten av oktober er jeg 5 uker på vei.

Hadde ikke mensen i mellom sidespranget og kjæresten.

Vet at termin kalkulator sier at befruktningen da må finne sted i midten av september.

Men det som virkelig plager meg er dette med mensen i mellom.

( dette er ikke hva som virkelig har hendt altså, bare skrev det sånn slik at det er lettere å forstå.)

tuuusen takk for hjelpen!

Annonse

Hvis du hadde se med han i midten av juni er det jo ingen måte at du kan være fem uker i starten av oktober! Det er jo mot all logikk...

Høres nå mer ut som om nerver og anger spinner deg et puss her... Kan ikke se for meg at du har noe å frykte mtp farskapet.

Vet samboeren din om dette sidespranget da? Hvis han vet det kan jo dere ta en test bare for at du skal få et endelig svar. Men hvis han ikke vet det ville jeg tilgitt meg selv, lagt dette bak meg og gått videre med den viten om at den riktige var far.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...