~ Kali ~ Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Noen som har noen erfaringer med hvordan el er etter pilleslutt? Har lest side opp og side ned om alt mulig, men blir ikke så klok på det. Står jo en ting en plass og det stikk motsatte andre plasser. Som f.eks om det er mulig å bli gravid når man har mens. En lege er helt sikker på at det ikke går og andre mener dette er mulig. Det samme er det om alt annet også. Blir jo helt oppgitt av dette .. huff .. Har jo aldri planlagt å få barn før .. Den første bare kom som verdens nydeligste og beste gave. Denne planleggingen, og kartlegging av el og sånn har jeg ikke teken på i det hele tatt
~ Kali ~ Skrevet 13. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2010 Har forresten også lest at det går an å ha to el samme mnd
Høstspire 2011 Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Jeg føler meg akkurat like forvirret som deg!.. Håper noen svarer:)
~ Kali ~ Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2010 Off, ja begynner å lure på om jeg skal gjøre samme som sist jeg ble gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå