-S- Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Er litt usikker hvor mye klær jeg skal ha med til hjemturen. Jeg tenker at det holder med body og strømpebukse med strikket ulljakke og ullbukse over. Og selvfølgelig lue, votter og lester. Hva tror dere? Bør man ha noe tykkere yttertøy? Skal liksom bare ut i oppvarmet bil og inn igjen hjemme..
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Hvor bor du da? Her i Oslo er det supervarmt nå og det er ikke uvanlig at augustvarmen ohlder seg ut over i september i alle fall. Jeg har tenkt body/bukse/sokker og lue og så har jeg en liten pose hvis vi triller vogn hjem (som en tynn dyne) og et pledd til å pakke inn vesla med hvis vi kjører hjem. Som du skriver så er det jo ikke helt den store turen utenomhus, akkurat.
-S- Skrevet 14. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2010 Bor i Nord-Norge, så det er vel ikke riktig like varmt da.. i allefall høyst ustabilt;) Regner med det holder som jeg har planlagt, har jo pledd også med dersom det skulle bli for lite..
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Ja, det er jo enklere å regulere teperatur med pledd også. Etter hva jeg har lest er den vanligste "feilen" å kle på barnet for mye klær - det skal jo ganske kaldt vært til for å fryse godt innpakket i to lag med klær OG et pledd!
Sunniv@ Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Jeg har termin i slutten av september. Har planer om å ta på henne langermet body, strømpebukse og strikket ullbukse, ulljakke og lue over. I tillegg skal jeg ha med et strikket ullpledd til å ha over henne om det skulle bli kaldt.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Pakket med kjøredress (tilfelle det er kaldt) og teppe hvis det er mildt.. ellers er det en velurdrakt hun skal ha på seg, sokker, lue, og tynne votter tilfelle kulde.. regulerer temperaturen med teppe tror jeg...skal jo bare rett ut og inn igjen...ikke mange sekunder egentlig
Sunniv@ Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Men ser jo an været også i de dagene jeg ligger der oppe. Føler jeg at det blir for lite, så tar jo bare mannen med seg noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå