¤nica med ei snuppe¤ Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Kan man stole på kjønn som er påvist på ul i uke 27-28??? Var på den ordinære i uke 19, da så jordmor to streker, men også syns hun skimta noe mer.. Så fikk ikke vite hva det var. Var på UL nå i uke 27+2, og da viste det seg en tut der.. Men hun så ikke så godt pungen men var ganske sikker på at det var gutt.. Enda så er jeg usikker, men bør vel kanskje stole på det? Hadde isåfall vært veeeldig moro med en liten gutt;-)
surfepia Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Jeg ville nok trodd på henne. Men for sikkerhetsskyld er der mulig jeg hadde tatt en til UL, bare for å være litt sikrere... Jeg har nemlig selv fått beskjed to ganger om at jeg venter jente og alt er derfor kjøpt inn i lilla og rosa. Meeen så har jeg i det siste begynt å tenke, hva om det kommer en gutt?! Hadde vært gøy uansett, bare litt mye styr. Men jeg bør nok stole på 2 jordmødre, Men etter en ville jeg nok ha sjekka før jeg handlet inn noe iallefall...
wimzah Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 vanskelig det der:P var på UL i uke 16, å fikk beskjed om at det var gutt.. men på den ordinære var det vanskelig å se.. men hun trodde det var gutt.. på 3d nå i uke 30 så vi både pung å tiss.. så her er det vertfall en gutt:)
MC81 Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Desto senere du er på ul og ser kjønn, desto sikrere er de på det de ser. Dette fordi klitoris på jenter er mer forstørret desto tidligere du ser og kan forveksles med en tut i tillegg til at de har veldig hovne kjønnslepper! Jeg har fått vite jente på 3 ul. Men de to første synes jeg selv det like mye kunne være en liten tut der pga klitoris! Nå sist var den ikke slik og vi så veldig klart at det var jente!
snart5barn Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 De gangene jeg har vert på ul med de andre barnaså har de snakket om tydelig tutt og pung med gutten. Med jentene har de nevnt lepper,skambein osv. Men når jeg var på ul denne gang så sa legen bare "det ser ut som en jente" Ja da blir det en jente til da sa jeg? Ja fikk jeg tilsvar det ser sån ut????? KAN JRG STOLE PÅ DETTE????
¤nica med ei snuppe¤ Skrevet 14. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2010 Ja jeg tror kanskje jeg må ta en privat UL bare for å være på den sikre siden;) Har to jenter fra før så litt rart å tenke på at det blir en gutt og.. Men jordmor var ganske sikker, for jenter hadde vist ikke slik tut.. Kan vel kanskje stemme det ja hehe.. Og enn burde vel se det ganske godt når enn ha kommet såpass langt. Ille enn skal være så nysgjerrig, men men... Alt er perfekt og jeg er veldig gla for det.. Med første jenta fikk vi 70% sjans på jente, og med hun andre så vi det ganske godt.. Og jeg så denne gang at denne tissen var ulik de jeg har sett på UL før, men enda.... ;-)
surfepia Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Til meg sa de at de såg disse hvite strekene. Dette er typisk jenter... Så dersom de ikke har sett streker, men tut så er det vel gutt vil jeg tro :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå