<3Tuttami<3 Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Hei. Jeg lurte på om du kan se når jeg blir gravid igjen? Og evt hvordan økonomien kommer til å gå i nærmeste fremtid? 06.02.86 Håper du kan svare, på forhånd takk
Lille_Linn Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 din nåværende situasjon : Verden står for suksess, helhet og harmoni. Kortet indikerer integrasjon, fullførelse, involvering og oppfyllelse. Kortet kan også innebære reiser eller flytting. Dette er formålet med reisen, din plass i verden. Tanke, følelse, sansing og handling er i harmoni. Et øyeblikk av oppfyllelse og den vidunderlige følelsen av tilfredsstillelse. Du får være den personen du ønsker, og alt går bra. Du har nådd målet ditt, og belønningen kan høstes. Men for å holde verden i dine hender må du gi seg selv til den. Først da er du i posisjon til å realisere ditt hjertes ønsker. Også : Ti begre viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet, Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet. Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen. dette kommer opp som din blokkering av situasjonen.. Sju staver står for overbevisning. Stikkord for kortet er diskusjoner, ordkrig, forhandlinger, handelskrig, byttehandel og konkurranse. Det er viktig å ta et standpunkt, dette tvinger andre til å gjøre det samme. Du har behov for konstant bevegelse, lærdom og utvikling av evner og talenter. Dersom saken er viktig for deg, så hold ut og ikke vik for presset. Mot og besluttsomhet kan gi gode resultater. Gjennom å stå for det du mener lærer du å stole på deg selv. Konkurranse er sunt, det ansporer en til å nå høyere. Du har mange mot deg, men befinner deg i den mest fordelaktige posisjonen. det kan bety opp til flere ting, hvis jeg skal tolke din nåværende situasjon så vil jeg si at du har mye suksess og du er en god mor, men lever du med barnefar? føler liksom at det er noe som mangler her selv om jeg ikke helt tør å sette fingeren på hva før jeg har gått igjennom hele tarotlegget.. kan dere kanskje ha litt uenheter rundt dere, i familien eller i forholdet ? kanskje du kjenner deg litt bedre igjen i kortenes betydninger enn hva jeg kan forklare.. i nærframtid så kommer også måtehold opp, som står for balanse i økonomie, følelseslivet og generelt alt som man trenger balanse i for å kunne fungere hverdagslig.. kortet står også for komprimiss og samarbeid og man må gå inn i hver for seg, i seg selv for å finne løsningene på problemene som kan oppstå.. det som kommer opp i din fortid : Seks mynter er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Det kan være litt uklart hvem som har hva. Tenk deg om: Hvorfor er du i denne situasjonen og hva foregår egentlig? Sannsynligvis befinner du deg i en god økonomisk posisjon, og du har nok med penger. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse. Kortet er et varsel om at hvis strømmen av penger inn vil avta hvis du ikke deler av din overflod. Det er venners varme følelser og generøsitet som får livet til å føles godt. Det kan også være du som får hjelp av andre, kanskje uventet, som gjør det mulig å etablere deg karrieremessig. framtid : Hierofanten dukker ofte opp i forbindelse med grupper av mennesker, gjerne i sammenheng med utdanning. Gruppen kan være en kirke, skole, klubb, team, kompani eller samfunn. Hierofanten viser til konformitet og gruppeidentifikasjon. Han liker alt som er oversiktlig og systematisk og har detaljerte leveregler. Han gir råd og veiledning, og kan representere en lærer eller en venn med en viss autoritet. Kanskje er du interesert i spørsmål av filosofisk og religiøs art, og har behov for å finne spirituell mening i livet. Frihet kan oppnås gjennom viten. Kortet kan også være en advarsel om at du får dårlig rådgivning eller at du kaster bort energi på å holde tilbake kunnskaper du har. 1-2 mndr: Åtte mynter står for flittighet. Flid, kunnskaper og detaljer er stikkord her. Noen ganger kan det lønne seg å være flisespikker og petimeter. Kortet viser til at ekstraordinær innsats er nøkkelen til suksess. Åtte mynter er et lovende kort for alle med talent og energi. Du har lyst til å lære noe nytt, utvide horisonter og utvikle nye evner. Tiden kan være inne for en lærlingejobb, kurs eller studier. Det er også et gunstig tidspunkt til å etablere en privat bedrift, for du kan leve av å arbeide med det du liker, og få økonomisk frihet. På den negative siden kan kortet tyde på at du er alt for oppslukt av arbeidet. Lite utkomme og liten fremgang kan skyldes for stor oppmerksomhet på mindre viktige ting. 1-3 mndr: Stavenes ess står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet. Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere. Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd. det ser ut til at du vil ha gode graviditets muligheter, slutten på oktober muligens gravid i september.. etter der som kommer det bekreftelse på graviditet i nærframtid 1-3 mndr.. som da er sola, som er et meget koselig kort som står for alt det fine og positive i livet... og ditt utfall i din nåværende situasjon er King of Cups Personlige egenskaper Begrenes konge er en forfører, som vet å spille på følelser for å oppnå det han ønsker. Han er seksuelt orientert og utpreget følelsesmenneske i kjærlighetslivet. Han er snill, omtenksom, vennlig og hjelpsom. Dette gjelder imidlertid vanligvis bare hvis han kan få noe igjen for det. Som fiende kan han være farlig og hevngjerrig. Han blir lett forærmet og kan få anfall av sjalusi. Men han kan ikke kalles kjedelig eller forutsigbar. Begrenes konge er en dyktig forretningsmann som er flink i jus og rettslige spørsmål. Han er den fødte manipulator, og en begavet forhandler. Han er kreativ, klok, sindig, diplomatisk, omsorgsfull, tolerant, fantasirik, karismatisk og ambisiøs. Ofte arbeider i det skjulte, og betror seg helst ikke til noen. Situasjoner Du er inne i en situasjon som kan dreie seg om jus, spådommer, ansvarlighet, likhet, kunst, kultur og vitenskap. Kortet kan representere okkulte organsiasjoner eller andre alternative interesser. Den innsikten du har kan enten brukes til noe edelt eller til å tilfredsstille egne behov. Avgjørelser og investeringer bør gjøres etter magefølelsen. Det kan se ut som du lengter etter et forhold, samtidig som du er redd for det. Se din egen frykt i øynene, og undersøk hva som er årsaken til at du reagerer som du gjør. håper det var til noe hjelp, hvis ikke er det bare til å spørre om det er behov for det.. Masse lykke til ( vil gjerne ha en tilbakemelding:))
<3Tuttami<3 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2010 Hei. Takk det hjalp masse Nei jeg bor ikke sammen med barnefar så er jo en liten ting som mangler der! Og har nettopp flyttet. Venter på penger som jeg har vært usikker på om jeg får. Og har tenkt akkurat på det at jeg må jobbe hardt og vise at jeg er "verdig" av disse pengene. Ting har vært i ubalanse lenge så håper det stemmer at jeg kommer i balnse. 1-3 mnd. før jeg kan bli gravid. spennende.Men kan jo være "fødsel" av noe annet og da. Dette skal du få tilbake mld på Jeg har en stor interresse til den alternative verden og begynner å bli kvitt stopperene og håper på å bli kjent med mine evner og muligheter. Det helt siste med forhold stemmer veldig bra. Takk igjen
Lille_Linn Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 så allright å få tilbakemeldinger på, du har gjort et stort framsteg da å er på veldig god vei, syns du har en bra innstilling, å dette vil du nok mestre bra:) ja vil gjerne det, så må du ha masse lykke til:) Send meg gjerne en PM om du føler for det, eller trenger noe hjelp på veien:o) Kleem:)
<3Tuttami<3 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2010 tusen takk for det. det skal jeg gjøre kleemm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå