Gå til innhold

Emmaljunga City Cross

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg, og tre andre venninner har den vogna, og er kjempe fornøyd :))))

Syns den er utrolig god å trille, enten det har vært snø eller nå som det er bart.

Ikke er den så veldig tung å løfte inn i bilen, heller :)

Også er den utrolig flott å se på!!!! Hehe :)))

Men nå begynner vesla å bli litt for lang til å sove i den, så jeg har så smått begynte å tenke tanken på å selge den... Men veit ikke om jeg er helt klar for det enda :(((

Så du får si ifra når din tur kommer til å handle en sånn en, så kan du kjøpe min!! Hehe, hvis jeg er klar for det *ler*

Beste vogna som finnes!!!! Og dette kommer fra en meget kritisk tredjegangs mor som skulle kjøpe ny vogn til lille babyen:-) Jeg kikka på det som var av vogner og endte opp med city crossen, ikke bare fordi den er fin, men den virka god å kjøre og hadde hardbag til å sette oppi sportsdelen. Nå er den trilla og trilla i mil etter mil i snart 8 mnd, tror jeg har gått i alle fall 40 mil med den vogna. Har ikke angret kjøpet et eneste sekund!! Eneste minuset med vogna er at det ikke er plass til så mye under, handlekurven er litt liten pluss at sittedelen er litt lav så takhøyden på handlekurven blir derfor litt liten også. Men jeg har nå alikevel fått plass til en full handlepose, barnehagesekken til storebror og mye dill, så den rommer da litt likevel:-)

Løp og kjøp så snart det blir din tur! Håper det blir snart!!

kreps`79, hvor stor er ungen din? Gutten min på 1meter ligger helt greit i vogna. Var litt ekkelt akkurat når han begynte å bli for lang, men så skjønte han selv at han måtte legge seg lenger ned (og på skrått) når han skulle sove. Men når han er så lang er det få vogner som passer. Har en simo vogn i barnehagen, og han ligger omtrent likt i den. Tipper det går greit de siste mnd som vognbarn, hva vi gjør når "lillebror" kommer veit jeg ikke.

Ellers er jeg superfornøyd med vogna! Hadde en TFK før og har ikke angret et sekund på at vi byttet!

Annonse

Har en city cross. Alle vogner er et herk å få over brøytekanter etc. Men i sørpe, og litt løssnø går det greit, eneste er at hjula kan virke litt glatte om snøen er hardpakka.

Selv foretrekker jeg heller å bære ungen med mye snø (kommer nok ikke til å gjøre det med nyfødt i januar!!!!) Både fordi det er lettere, og fordi jeg ikke orker hele gangen full av snø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...