Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal teste meg igjen ikveld/ i morgen.. Fikk positiv for 3 dager siden, negativ igår.. Så :/ Er fortsatt noen dager til IKM, hatt en del stikkninger i magen idag så litt bekymret ;/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja det er egentlig en ulempe med å teste for tidlig..man kan bli skuffa. Får håpe det snur for deg da...men IKKE GI OPP!!! ;):)

STOR KLEM!!

Skrevet

Takk, om jeg fikk positiv +test for 3 dager siden, urde jeg få opp en positiv nå??

Skrevet

Er bare en ting å gjøre for å finne ut av dette... Teste hehe =)

Skrevet

Hehe, vet jeg burde vente til i morgen tidlig men orker ikke, tester meg nå.. Hcgen burde ju ha steget fra 3 dager siden , hvis det slo ut da bør det ihvertfall slå ut nå:)

Nervøøøs

Skrevet

Ja det burde øke da ja. Oiiii sååå spennende!!! Lykke til.

Skrevet

Oii, så spennende:)

Oppdater oss på resultatet da:)

Lykke til!:)

Skrevet

Huff, der kom min søster ... Uten graviditetstest ;( Ble litt lei meg nå også .. Hun hadde glemt å ta den med seg ... Så nå får jeg ikke testet meg idag eller i morgen tidlig.. Er dømt til å ikke finne ut av dette ;(

Skrevet

Hiv hun ut i bilen og be henne hente den :P hehe.. bor hun langt unna?

Skrevet

Ja .. Det gjør hun desverre, langt til apoteket også, får se om jeg får kjøpt en i morgen..

Ble skikkelig på gråten her nå, hun synes jeg var helt teit nå.. Men jeg orker ikke å sitte på pinebenken lenger.. Er så lei meg for jeg orker ikke å miste engang til, tusen tanker surrer i hodet på meg - kan jeg ikke holde på barn osv..

Fredag den 13 ja.. Kanskje like greit jeg ikke testet meg idag da .. :( Orker ikke mer..

Skrevet

Uff, skjønner at du ble skuffet og lei deg. Men om du har testet positiv med en test og negativ med en annen, så er det fremdeles håp. Var det to forskjellige merker på testene? Noen er jo mindre følsomme enn andre tester.

Skrevet

Nei :( Jeg tok først 1 Quick response tester + 1 clearblue digital på tirsdag, de to første tok jeg omtrent samtidig begge kom opp negativ..

Tok noen timer senere en QR som jeghadde igjen, den var positiv;

Bilde; http://tinypic.com/view.php?pic=sws3z8&s=4

Dagen etterpå testet jeg Clearblue plus den kom svaak positiv (usikkert) men streken har blitt mørkere etterhvert.. Så aner ikke..

Tok en QR igjen igår = negativ..

Så skjønner ikke dette :(

Har masse symptomer for øvrig ... Er usikker på når jeg hadde EL (ustabil syklus) Fikk positiv el test 2 august.

Gikk igjennom en SA i sommer, og gikk igjennom MA for to år siden...

Skrevet

Jeg skjønner. Det må være forferdelig å oppleve sa og ma, så jeg kan godt forstå at du er skuffet og lei deg nå. Vet ikke hva jeg skal si annet enn at du får ta en ny test i morgen. For hva det er verdt ser jeg ihvertfall klart en strek på det bildet du la ut, og en gravi.test vil vel aldri vise falsk negativ.

Skrevet

Tusen takk, prøver å tenke positivt men har lest så mange historier her inne om andre som har fått positive så er det kjemisk graviditet så forbereder meg på det værste.. ;(

Skrevet

Jeg så helt klart en strek der også men det kan kanskje være en kjemisk graviditet der et befruktet egg ikke har fått festet seg ordentlig. Lykke til uansett :) *Trøsteklem*

Skrevet

Håper ikke det , ble så glad når jeg fikk positiv test..

Sitter her og gråter og er en skikkelig baby, vet jo andre har det værre enn meg osv.. Blir ihvertfall gravid, men føles så trist å miste hele tiden... Tror jeg kasnskje gir opp prøvingen for en stund etter dette.. Merker dette tar på meg :(

Skrevet

Du kan jo ikke regne med det som å miste, de eggene som ikke fester seg ordentlig er som regel ikke levedyktige uansett. Jeg har også hatt det sånn og det er veldig frustrerende med positiv test og så negativ og det er det som kan skje når man tester tidlig. Jeg forstår at du er utrolig lei deg men du vil vel ha en frisk baby? Det er jo ikke noe galt med deg ellers vil jeg tro men du må uansett ikke gi opp håpet. Kan jo hende du får deg en fin overraskelse i morgen <3 Jeg håper det hvertfall, føler med deg :) Klem klem

Skrevet

spennende:) krysser fingrene for at du får positiv test i morgen;) jeg trooooooooooooor det;)

Skrevet

Takk :) Jeg har fått teste-skrekken nå, tør ikke å teste meg, lurer på om jeg skal bare vente og se om IKM dukker opp eller ikke, eller ta en blodprøve..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...