Frk Marge Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 fikk estimert vekt på babyen til 750g i uke 24 ifølge det jeg har lest meg til er det i allefall 100g over snittet. Nå er jeg 29+2 og babyen har doblet vekten sin Fikk vektestimering på 1485g i dag, leste på mine sider her inne at snittet var ca 1100g... Er det stor fare for at jeg får en stor unge? Er selvsagt glad for at babyen vokser og at alt er bra Begge mine to forrige veide under 3500g ved fødsel (3240 og 3400), men har nå ny barnefar og han veide 5000g ved fødsel... Men alt er flott, morkaken fungerer åpenbart perfekt og det er rikelig med fostervann Legen ment risikoen for ny svangerskapsforgiftning var liten, så håper han har rett i det Vil helst ungå forgiftning nr 3...
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Hei, tror ikke du skal bekymre deg så mye for det Junior ble målt til 1480 i 28+2, fikk beskjed om at detta ble en god stor gutt, ny estimering i uke 34+2 viste 2300, noe som er akkurat på gjennomsnittet, og han vil veie rundt 3200-3500 ved fødsel til termin! Så det er mye som kan forandre seg på kort tid, disse små i magen vokser veldig i rykk og napp, akkurat som på utsiden. Tror nok du kan regne med å få¨ca like stor unge denne gangen som med de andre Rundt 3,5 kg! Noe 5 kg baby tror jeg ikke det blir (uten at jeg skal si noe sikkert, er ikke lege eller spesialist på området)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå