En til! Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Fødselen gikk som en drøm - fra de svake riene startet i går morges til den nydelige gutten vår var ute gikk det under 12 timer. Skjønte at ting var på gang da de svake riene ble etterfulgt av en blødning. Åpningsfasen startet for fullt tidlig på ettermiddagen, åpningen økte ganske fort da de første fire cm var passért - dette var kjempevondt siden det gikk litt kjapt- men på tre pressrier var han ute, og jeg revnet ikke en centimeter! Anbefaler å føde på alle fire - da hjelper tyngdekraften til og det var lettere å kontrollere pressingen og følge jordmors presseråd. :-) Hurraaaa! Lykke til - alle dere andre! Håper dere alle kommer med fine fødehistorier når tiden er inne! Klem fra lykkelig tobarnsmor. :-)
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Gratulerer igjen! Deilig med happy fødselhistorie. Da blir det å prøve alle fire på meg hvertfall
En til! Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2010 Tusen takk - var ganske styrete sist, så herlig å kunne føde helt naturlig og uten komplikasjoner denne gang! :-) Lykke til, Lykkelill og dere andre!
Voyeur Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Gratulerer så masse! Hørtes ut som en fin fødsel!
Ennai Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Gratulerer så masse!:-D Sitter her meget misunnelig 6 dager på overtid. Håper det blir min tur snart!:-D
MissVaiper Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Gratulerer så masse! Har også hørt at det skal være gunstig å føde på alle fire om man har problemer med bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå