Gå til innhold

Voksipose og nøstebarn sitt ullskinn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg venter nr 3, og lurer på om rens av voksipose er "bra nok" når den jeg har er 8 år gammel og brukt til 2-3 barn? Det sies jo at madrasser skal være nye pga midd.... Hvor rein blir en voksipose av rensing? Rein nok?

Det samme gjelder Nøstebarn sitt ullskinn. Jeg kjøpte nytt til førstemann for 8 år siden. De siste årene har det vært brukt til litt leking osv av minstejenta. Å vaske på ullprogram i maskinen tar jo ikke vekk all verden... blir det reint nok likevel til å bruke til en nyfødt i sengen?

Noen som har vært borte i problemstillilngene? Takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

har ikke så mye erfaring på området, men det m madrasser gjelder vel ikke søsken? el husker jeg feil kanskje...

ang rensing så husk å evt gjøre det i god tid før posen skal brukes, og luft den godt. I renseprosessen brukes det MASSE kjemikalier som "henger igjen" i klærne.

ang nøstebarns sitt skinn (som jeg også har), så ville jeg sendt spørsmålet til nøstebarn - de har sikkert erfaring.

Skrevet

Jeg arvet en 20 år gammel Voksi Classic. Da vasket jeg trekket på 60 grader i maskinen, og lufta dyna godt. Lurt å lufte den når det er litt kaldt i været.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...