Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Da har jeg bestilt meg Sensitive pregnancy test på Ebay! Gleder meg til disse kommer i posten neste uke og jeg kan begynne å teste Har IKM om en uke. Lykke til alle sammen med prøvingen <3 <3 <3
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Ja det er spennende dette. Kanskje litt for spennende av og til! Går rundt å venter på el jeg Masse lykke til til deg også ♥
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 Ja det har du rett i, hihi Blir dette din første eller? ♥
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Nei dette blir min 4, om det blir da ☺
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2010 Ja da er du ikke akkurat ny i "gamet" hehe :-P Prøver på nr 2 her Har en sønn fra før ♥
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Nei ikke ny, men det er første gangen det planlegges så nøye som nå. Har ikke tidliger fulgt så nøye med. det har liksom blitt når det har blitt hehehe =) Er så herlig med barn!!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2010 Ja kjempe herlig og får man først en så vil man bare ha flere Nesten så en blir avhengig Har du hatt greie svangerskap og fødsler med dine?
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #9 Skrevet 13. august 2010 Hei igjen Jo svangerskapene har forsåvidt vært grei, men unntak av 1.mann da. Litt tull der og han ble født i uke 32 med hasteks, men alt har gått fint . De to andre gikk kjempefint. Litt bekkenplager med siste. Flotte fødsler også Hatt en MA mellom 1 og 2. Hva med deg?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2010 Hadde først en SA i uke 8 og MA i uke 17 (fosteret døde i uke 11) og så på tredje forsøk kom godgutten Hadde mer psykiske plager enn fysiske pga de gangene jeg har mistet før. Ingen bekkenplager, ikke engang mot slutten let med halsbrann etterhvert og litt kvalme men ellers fin form. Spiste som en hest da, hehe:) Fødselen gikk greit, var på sykehuset i 6 timer før han kom ut, han ble tatt med vakuum for han kom som stjernekikker, utrolig smertefullt for han ble bare dratt ut av meg, hadde mye smerter de to første ukene i underlivet men det gikk seg til Så lenge alt var bra med lillegutt var jeg glad <3
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #11 Skrevet 13. august 2010 Huff høres vond ut den fødselen, men alt hva vi gjennomgår for disse barna. Det er grusomt å miste ( Håper ikke noen må oppleve det, men det er desverre noe som skjer ( Godt vi kommer oss videre selv om det kan være veldig tøft.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 13. august 2010 Ja den var forferdelig vond :-( Satser på at neste blir mye bedre Gleder meg til å bli gravid igjen <3
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Får satse på at det blir en flott opplevelse neste gang En må jo være positiv =) Ååå jeg gleder meg også til jeg evt blir gravid igjen! Måtte det bare skje NÅ hehehe. Er ikke utålmodig jeg.... Haha
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 13. august 2010 Ja, en må tenke positivt. Får satse på at vi begge blir fort gravide, hehe Kan nesten ikke vente, er så vidunderlig og rar følelse å gå gravid
Gjest Skrevet 14. august 2010 #15 Skrevet 14. august 2010 Hihi, kjenner det å glede seg til prøving;) Har ikkje IKM før 25.aug men har bestilt ein 10pk med billigstrimlar på nett, som kjem i posten til veka. Så då blir det vel å teste ein kvar dag, berre for å sjå;P Har ein CB digital liggande, i tilfeller det skulle slå ut positivt på ein av billigtestane. Grunnen til at eg er villig til å teste så mykje, er fordi at om det ikkje blir noko no, så blir det ikkje prøving på ei stund. Kryssar fingrane for at det går;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå