på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Etter blødning på tirsdag, var det ultralyd idag.. Alt bra med den lille spiren vår Etter to SA i år så er dette gledelig og jeg har kommet litt lenger enn da jeg hadde SA begge gangene Så nå er det bare å krysse finga å håpe det beste.. 8 uker idag woohoo Fikk tilbud om fosterdiagnostikk. litt usikker på dette, men takket nå ja da. Vet ikke hvordan jeg takler om det viser seg at det er noe galt når man endelig får spiren til å sitte.. Men kan ikke ta sorgene på forskudd vel
Gjest Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Åh grattis, dette vr godt å høre.. Skjønner du må ha vært urolig da.. Godt å få "ekstra"oppfølging da.. Skjønner man blir så engstelig når man har hatt SA før.. Sitter selv redd for kjemisk graviditet her nå, hatt SA +MA før, håper jeg går litt lengre denne gangen og.. Klem
J -76 Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Så koselig! Gratulerer så mye, herlig når alt er vell på UL :-D
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2010 tusen takk Prinsesse06. Det er veldig godt Håper alt går bra med deg Skjønner at du engster deg altså.. Sikker på at det ordner seg jeg Klem
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 13. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2010 Tusen takk J-76 Ja det var en ordentlig herlig følelse.. Selv om ikke all engstelse har sluppet helt. Men satser på at alt går bra, og at jeg kan flytte over i 2 trimester om 4 uker Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå