CHC Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Hva tror dere om denne folkens? Holder den med litt ull under i bilen? Regner med at den skal passe å ha på i et bilsete siden den heter køresdress? http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=BARN_NEWBORN_ALL&shoptype=S#
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Den hvite kjøreposen er veldig bra. Inne i en bil, så trenger du nok ikke mye klær under. Den er ganske tjukk. Vi fikk en lik til førstemann, og har ikke brukt den veldig mye..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Jeg har aldri brukt kjøredress/ pose til jenta mi; synes det blir for klumpete og tar mye plass, og baby blir fort SVETT med så mye på seg inne i bilen. Anbefaler heller å kjøpe en heldekkende ulldress f.eks, med fot og glidelås, som enkelt kan tas på før man går i bilen (selv er jeg veldig godt fornøyd m den de har på Name It, som er i tykk, tovet merinoull- med fot og glidelås, uten hette. 250 kr.)
CHC Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2010 Takk for tips! Vi har akk fått Name it butikk her jeg bor som åpna i går el no så da ska skal jeg ta meg en tur innom der i morgen å se om de har no smart.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Så bra=) Men jeg tror muligens at vintervarene ikke har kommet i butikken enda, så du får høre m dem eventuelt! Den heldressen jeg snakket om (i tovet merinoull, ensfarget m fot og glidelås) er jeg faktisk så fornøyd med at jeg har den i nesten alle størrelser fra 56 og opp til 92 til jenta mi- klar til å gå i arv til lillesøster:D Synes den er så god og praktisk, og prisen er mye bedre enn f.eks de DYRE nøstebarn-variantene;)
Alvefjeset Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Har 2 barn, og det som jeg synes har vært genialt å bruke er en dynepose til å ha over bilstolen. Den har glidelås og hull til hodet! Når bilen er kald er det bare å ha glidelåsen helt oppe, og når billen blir varm, er det enkelt å dra ned glidelåsen. Under dyneposen har de kun vanlige inneklær og en lue! Superenkelt! Slipper å ta av og på masse tykke klær!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Hvor får man tak i slike da?
Christine209 Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Har de varene i nettbutikken i butikkene også?
CHC Skrevet 14. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2010 Japp bor på hamar. Var innom name it i dag å di får inn ull og vinter klær til uka. Da blir jeg nok fattig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå