Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den hvite kjøreposen er veldig bra. Inne i en bil, så trenger du nok ikke mye klær under. Den er ganske tjukk.

Vi fikk en lik til førstemann, og har ikke brukt den veldig mye..

Skrevet

Jeg har aldri brukt kjøredress/ pose til jenta mi; synes det blir for klumpete og tar mye plass, og baby blir fort SVETT med så mye på seg inne i bilen. Anbefaler heller å kjøpe en heldekkende ulldress f.eks, med fot og glidelås, som enkelt kan tas på før man går i bilen (selv er jeg veldig godt fornøyd m den de har på Name It, som er i tykk, tovet merinoull- med fot og glidelås, uten hette. 250 kr.)

Skrevet

Takk for tips! Vi har akk fått Name it butikk her jeg bor som åpna i går el no så da ska skal jeg ta meg en tur innom der i morgen å se om de har no smart.

Skrevet

Så bra=) Men jeg tror muligens at vintervarene ikke har kommet i butikken enda, så du får høre m dem eventuelt! Den heldressen jeg snakket om (i tovet merinoull, ensfarget m fot og glidelås) er jeg faktisk så fornøyd med at jeg har den i nesten alle størrelser fra 56 og opp til 92 til jenta mi- klar til å gå i arv til lillesøster:D Synes den er så god og praktisk, og prisen er mye bedre enn f.eks de DYRE nøstebarn-variantene;)

Skrevet

Har 2 barn, og det som jeg synes har vært genialt å bruke er en dynepose til å ha over bilstolen.

Den har glidelås og hull til hodet!

Når bilen er kald er det bare å ha glidelåsen helt oppe, og når billen blir varm, er det enkelt å dra ned glidelåsen. Under dyneposen har de kun vanlige inneklær og en lue!

Superenkelt! Slipper å ta av og på masse tykke klær!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvor får man tak i slike da?

Skrevet

Jeg kjøpte min på babyshop!

Skrevet

Har de varene i nettbutikken i butikkene også?

Skrevet

Japp bor på hamar. Var innom name it i dag å di får inn ull og vinter klær til uka. Da blir jeg nok fattig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...