Gå til innhold

Uke 23 og fersk å blodspor ved toalettbesøk--

Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg var på do idag og skulle tørke meg kom det fersk blod på papiret.

Jeg ringte fødeavdelingen å fikk beskjed om å ta kontakt hvis det vedvarte. Noen her som har trøstende ord å komme til meg?? Noen andre her inne som også har opplevd det? Kjenner til liv/spark i magen ( litt beroliggende)

Fortsetter under...

Kanskje jeg spør dumt nå men sliter du med hard mage og gjorde nr 2 da du var på do? Jeg har opplevd å få friskt blod på papiret pgr hard mage og i begynnelsen trodde jeg det kom fra skjeden.

Ingen spørsmål er dumme :) Sliter litt magen, men nei skulle bare tisse og er så vant til å se på papiret etter hver dobesøk. Og ble kjempe skremt når jeg så friskt blod. Har heldigvis ikke kommet noe etter det og håper i guds navn at det heller ikke gjør. Har ringt fødeplassen og har fått beskjed om å komme dit hvis det fortsetter.

hahaha…:) om det så hadde hvert det haha :) Men jeg har ingen mann per dags dato

Men men har ikke kommet nå på lenge, lurer på om det kom av eller kommer av stress…. Gruer meg til å dobesøk hver gang nå.

Annonse

Hei!

Hadde en liten blødning i uke 11. Som deg kun litt friskt blod på papiret. Var på ultralyd noen dager etter og alt var i orden. Legen der sa det var vanlig med mindre blødninger (skyldes som regel mindre rift eller et sprengt blodkar i morkake eller skjeden) og at det var svært sjelden et "utviklet" foster som er over de første 8 ukene tar noen skade av det. Uansett greit å være i ro litt, slik at et evnt lite sår får tid til å leges. Hvis du ikke har store smerter (kramper i magen) eller blør mye så er det sjelden farlig fikk jeg beskjed om. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...