Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11dpo idag, tatt to tester, det kommer en supertynn strek der streken skal være hvis den er positiv!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok grvid, hvis streken kom opp inennfor tiden :):)

Skrevet

Kan dele min erfaring med CB (de med kryss) med deg :) Jeg har desverre ikke så gode erfaringer... Har flere ganger opplevd å få en blå synålstrek på de når jeg ikke har vært gravid. Da stiger jo forventningene kraftig! Har også fått utallige skyggestreker både før og etter avlesningsfrist. Har til og med fått et blått kryss (litt svakt men tydelig blått) på to tester, men TR kom alle gangene :(. Har lagt ut bilder av de her på forumet i stor tro på at de var positive og flere har gratulert meg med graviditet for de så faktisk positive ut! Mulig at jeg var kjemisk gravid, men tviler på at jeg har vært det alle gangene. Håper allikevel at dette ikke gjelder testene dine og at det er en tynn gravid strek som blir tykkere og sterkere etterhvert :)) Tvitvi og lykke til :)

Skrevet

Er det sånn det kan fungere? At streken blir tykkere etterhvert som hcg blir mer konsentrert?

Skrevet

jeg fikk også en supertynn blå strek på min...

hmmm.....

Skrevet

Jeg fikk på to tester...og forrige mnd...merkelig altså..

Skrevet

Dette har skjedd meg også og jeg var ikke gravid. Så jeg tror det er noe feil med de testene det kommer på for det skjedde ikke alltid på meg hvertfall.

Skrevet

Av erfaring.

Super tynne streker på CB+ betyr ingenting.

Så lenge den ikke er tykk kan den regnes som negativ.

Jeg har hatt noen slike, og ikke vært gravid.

Ta en ny om et par dager, og se.

Håper jeg tar feil

Skrevet

Ikke sant, det er det jeg også tenker...GRRR CB. Skal kjøpe en digital hvis jeg ikke får TR!

Skrevet

Den beste testen, syns jeg, er den til RFSU. Det er kun en strek (foruten om kontrollstreken) å forholde seg til, og den er rød/lysrosa. Kan anbefale de. Du får kjøpt dem på vanlig matvarebutikk. :o)

Skrevet

Har aldri sett at det fins gravidtester på vanlig matvarebutikk..ikke Rema og "nød" Joker...haha.

Skrevet

Nei, jeg hadde tolket en tynn strek som ugyldig desverre. Den skal være like bred som kontrollstreken mener jeg å ha lest. Har sett positive streker som har en tynn strek helt i enden men resten av streken er der også, slik at det dannes en fin bred strek. En slik strek hadde jeg tolket som positiv selv om den er litt sterkere i enden av streken.

Skrevet

De begynte med det nå i våres. Er i hvert fall i Telemark og i Oslo. Kjøpt 4 stk på Rema1000 selv. Henger enten ved hygieneproduktene eller ved kassene.

Skrevet

De har dem også på Meny

Skrevet

Ja, tror de har fått dem i de fleste butikker. Er veldig greit at det er så tilgjengelig, syns jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...