mamma-9 oktober-2010 Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Har hatt litt mensmurring i magen igår og idag, men det har ikke vart lenge per gang. Er annengangs og fødte sistgang 16 dager over termindato.. Er dette jeg kjenner en form for modning?
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 HEi.. Jeg er i 34+3 og føler det samme som deg. Mensmurring og stikkninger i underlivet og i magen..er i tillegg kvalm for tiden så føler at det er modning på gang..men allerede? jeg er også annengangs og forrige gang gikk jeg 4 dager over termin..hodet festet seg rett rundt termin den gangen , nå derimot festet hodet seg i uke 32..
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Jeg har gått med dette i et par uker nå, og den siste uka har jeg hatt masse kynnerer som blir sterkere for hver dag..de har begynt å stråle bak i ryggen og nedover beina. jeg er tredjegangs og i uke 32. Var på sykehuset for en skjekk, men det var ingen modning på gang der nei. :-( Så ikke bestandig sånne er modning, men rett å slett øvelser på hva som skal skje. legen sa også til meg at fleregangsfødene kjenner mer sånn en førstegangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå