Frk Fjong Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Har vert sååå fornøyd hele svangerskapet.. med at det ikke har dukka opp noen strekkmerker på magen... sideheng og lår er det vel noen men.. magen i alle fall... Åsså i dag da... DAGEN FØR TERMIN.. pluttselig er de de der.. Åååå... føles som en mega krise akkuratt nå.. selv om det egentlig er ubetydelig.. hehe.. Ikke meningen å krisemaksimere ovenfor dere som faktisk har fått disse tidligere altså.. men følte sånn for å få det ut...
Jippiajajee Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Skjønner deg godt! Går med min baby nr 4 og er 38 uker på veg... Og hadde det dukket opp noe nå, så hadde jeg nok blitt enda mere gretten enn om jeg hadde fått det med 1 mann! Hvorfor nå?? følelse liksom!:S En liten trøst er det vel at babyen er årsaken da:) større premie kan man jo ikke få!!)
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Skjønner deg godt jeg! Her har strekkmerkene kommet fler og fler siden uke 31..hadde ingen på magen frem til for litt over en uke siden, men nå har det plutselig blitt mange..var litt krise for meg å, men tror det hadde vært værre hvis de hadde kommet på termindagen faktisk.. Når man liksom har klart seg sååå langt! Jaja..trøste klem fra meg..syns ikke strekkmerkene er no kule jeg heller, men man får jo ikke gjort noe med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå