Gå til innhold

Da er vi igang igjen.... :)

Anbefalte innlegg

Da starter vi opp på ny frisk idag med sprøyter.... fikk justert opp puregon dette forsøket til 150 enheter (forrige gang 125) så får vi håpe at vi får flere egg :) Hadde kun 4 egg ved forrige uttak og ingen av dem ble befruktet.... Så denne gangen blir det micro injeksjon.... får håpe at det blir vellykket :D *krysser fingrene*

Noen som har opplevd lignende?

Blir nok egguttak her til neste uke.... :) *SPENT*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142194491-da-er-vi-igang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har ikke opplevd det samme, men svarer likevel...

Så kjedelig at ingen ble befrukta sist...håper på bedre lykke denne gangen!!

Mitt første forsøk ble avbrutt pga av at de ikke fant sædceller, så vet hvor kjipt det er! 2.forsøk fikk jeg ut kun 4 egg, men var heldig å få befrukta og satt inn to av dem. 3. forsøk fikk jeg ut 9 egg og fikk to inn og tre på frys. Nå skal jeg ha første fryseforsøk og håper på innsett i neste uke! Så da ligger vi ganske likt i løypa:-)

Spent jeg også nå!

Lykke til Brunette :-)

Vi har hatt god erfaring med å gå fra ivf til icsi, tiltross for normal, god sædkvalitet.

1. forsøket (ivf): 5 egg ut og bare ett egg fikk sædcelle inn i seg og ble befruktet.

2. forsøk (icsi): 5 egg ut og tre ble befruktet.

3. forsøk (icsi): 4 egg ut idag. Bare 2 av eggene var modne nok til at det gikk an å sprøyte sædcelle inn. Venter nå spent på svar, som kommer i morgen.

Lykke til til deg også lengter84. Satser på at det blir innsett for oss begge ;-D

Spennende :)

Vi har kun hatt ett uttak vi.... 4 egg ut og ingen ble befruktet... Så håper nå at det kan skje noe denne pp :)

Første sprøyte er satt idag så skal på ul til fredagen 'spennende` er det virkelig! Men må innrømme at jeg har mistet mye trua,men håpet er der;)

Masse lykke til dere:)

Ikke mist trua ;-)

Nye tiltak gjør susen innimellom, skal du se!!!

Få egg gir bedre eggkvalitet, husk på det også. Det kommer til nytte når eggene først blir befruktet, tror nå jeg. Og dine modne egg VIL bli befruktet når dere får icsi ;-)

Lykke til på fredagen!!!

Annonse

Du går en spennende tid i møte.

1 ISCI forsøk fikk vi ut 12 egg, 6 gode, men bare 3 befruktet. til slutt var det bare 1 egg som overlevde. Men det var det som skulle til for at min lille William kom til verden.

Nå er vi på vei til å strarte med det 2 forsøket. starter med nesespray på onsdag. Så vi får håpe at det ihvertfall er ett egg som vil la seg spire og gro inni deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...