Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:) Jeg har to ting jeg lurer på, og håper noen der ute kan hjelpe med!:)

Jeg har gått på p-piller i 7 år ca, og jeg hadde min siste dag mens 17. juli.Begynte da på et nytt brett, og gikk på det i 7 dager. Reiste da bort og glemte selvfølgelig brettet hjemme. Gikk da en uke uten piller, og fikk da mensen igjen (30. aug) som varte i ca 5 dager. (Er da kommet til ca 3. august.)

Fra hvilken mensstruasjon skal jeg regne EL ut fra?? og IKM?

Jeg og mannen min bestemte oss for at jeg ikke skulle fortsette på p-pillen etter dette, men at vi istede skal begynne å prøve:)

Så vi hadde sex 7., 8. og 9. august. På tirsdag denne uken (10. aug) begynte jeg å kjenne murringer i underlivet, og det har bare blitt verre de siste dagene.. I går kveld kjentes det ut som at jeg skulle få tidenes mensen, men ingenting kom, og jeg hadde både murringer og var kvalm i hele natt..Er uggen idag og, men ikke så mye som i går kveld.. er verst om kveldene..

Noen andre som har opplevd dette i forbindelse med p-pille-slutt?

Håper noen har noen gode ord å komme med til ei forvirra jente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg sluttet på pillen i juni begynte jeg å få ømme bryst etter en stund, og de så større ut, jeg var også småkvalm, følte meg uvel hele tiden og veeeldig trett og sliten dagen lang. Hadde masse graviditetssymptomer, men er ikke gravid. Har også lest en plass at man kan få lignende graviditetssymptom når man slutter på pillen. Men husker ikke hvor.

Skrevet

Hei :)

jeg tror nok du kan regne 30 aug som siste mens.

Vet at veldig mange opplever graviditetssymptomer når de slutter på hormonell prev. Opplevde det selv også. Nå får jo ikke kroppen tilført kunstige homoner, men må finne ut av tingene selv. Dette medfører ofte alle disse symptomene. Det varierer jo også veldig på hvor lang tid det tar før en er i balanse igjen..

Lykke til som prøver :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...