vimsa .-) på overtid Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 kjempefrnøyd med fødselen. gutten kom elleve dager etter terminatoen, og vi slapp å indusere fødsel, heldigvis. det hele startet med rier, som kom og gikk urelgelmessig i to dager, så kom vi oss på kontroll, der fikk vi akupunktur og stripping, og da satte skikkelig effektive rier igang... gikk med prekestol fra fem cm til syv cm, ca en time. og så fikk jeg ligge i badekar, deilig å komme seg gjennom rier i vann altså... men det stoppet visst opp effektiviteten på riene, så da vart det opp og gå igjen, da var jeg så sliten at jeg var nær ved å besvime, og kom heller over i fødeseng.... fikk drypp ('hadde nå åtte cm) og da varte det ikke lenge før jeg fikk presse... godt med lystgass hjalp meg godt gjennom hele denne delen. pressa i 25 minutter... og så kom verdens skjønneste lille prins til verden... rett opp til meg, stor og fin, veldig ferdig, og tok puppen etter få minutter.... inger rifter, men livmora er visst ikke helt villig til å trekke seg sammen, så jeg har hatt litt oppfølging der, og må følge litt ekstra med på det. Nå bare koser vi oss og er vel vitende om at dette er et vanvittig mirakel, vi kunne ikke vært mer takknemlige enn vi er nå. Lykke til til dere som ikke har født ennå!!!! nå venter jeg spent på dere alle.... sender masse deilig føestøv til alle som vil ha....
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Så flott Gratulerer Vimsa! Nyt dagene fremover sammen med lille gullet! *samler sammen litt fødestøv*
MissVaiper Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Så godt du slapp å bli satt i gang da! Hørtes ut som en grei fødsel du hadde. Gleder meg til det er min tur. Fødestøvet taes imot med stor takk! Du får kose deg masse med lille prinsen din!
LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 GRATULERER SÅ MYE VIMSA! Samler sammen alt det fødestøvet jeg kan få! Jeg er 8 dager over nå, blir satt igang mandag el tirsdag. Håper jeg er like heldig som deg, og at fødselen starter av seg selv.... =) Kos deg masse med den lille prinsen din!
HELomvending Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 For en flott fødsel da vimsemor!!! Men det fortjener du virkelig etter så lang ventetid!!!! Håper du koser deg masse meg lille prinsen din, og GRATULERER SÅ KJEMPE KJMEPE MASSE!!!!!!!!!!!!!!! (=
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Ååååå..GRATULERER SÅ MASSE med en velskapt prins:=) Godt å lese at fødselen gikk kjempe fint. tenk at du nå har lille gutten din hos deg. Kos deg masse nå framover:=)))
2 boys & now pink Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Igjen Vimsa, gratulerer kjempemasse! *samler opp litt støv som lagres en liten stund*
håp76 Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Gratulerer så mye!!! Hvor var det du fødte hen?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. august 2010 #9 Skrevet 13. august 2010 Gratulerer så masse!! :-D :-D
krysserfingrene:) Skrevet 14. august 2010 #12 Skrevet 14. august 2010 Gratulerer så mye Vimsa:D Mange klemmer
vimsa .-) på overtid Skrevet 14. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 14. august 2010 tusen takk for alle gratulasjonene.. og for støtten underveis!!! til alle dere som ikke har født ennå ønsker jeg dere masse masse lykke til!!! det er så godt å ha ham i armene... blir helt svimmel av lykke av å titte inn i de søkende små gluggene hans, når han en sjelden gang er våken... han spiser, bærsjer, sover, er litt våken på armen innimellom, også sover han også spiser han også bæsjer han... hi hi.. så alt er akkurat som det skal være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå