MC81 Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Du så på meg for noen uker siden ang fødselsdato. Du fikk da ikke opp noen spesifikk dato men sa du trodde det kunne bli ks pga trang bekken eller noe sånn! Jeg var på ny ul i går og fikk vite at abrnet jeg bærer er unormalt stort.+ 18% vekstavvik sa de! Det har gitt meg litt angst og jeg lurer på om du får opp noe mer om minsituasjon nå? Min fødselsdato er 290881!
SecretFlower* Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Hei:) Tror fortsatt det kan bli keisersnitt. Men tror ikke du skal bekymre deg altså.. Trakk et kort for fremtiden, og der var det tydelig et bra familieliv. Alle brikker faller på plass, og du forsvinner nesten inn i en liten boble. Pass på å ikke bli for isolert. Ta vare på vennene dine og alle rundt. deg!!! Har kjæreste/samboer en jobb hvor han enten pendler eller har lang reisevei? Lykke til!!
MC81 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 Hei takk for svar! Skal prøve å ikke bekymre meg! Mannen min har ikke lang reisevei hvis han er på kontoret men han er veldig ofte ute på kurs, møter eller kundebesøk og da blir det jo fort et stykke unna! Vil han være et stykke unna da fødselen starter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå