Jippi-77 Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Hei. Jeg lurer på om IKM kan bli veldig forsinket dersom man har fått påvist el ved hjelp av test. Jeg tenker at dersom man vet at man har hatt el, så må jo egget komme ut i form av mens dersom man ikke har blitt gravid. Har lest et sted at det tar ca 14 dager (+/- 2 dager) fra el til IKM. Vet noen om det går ann å få veldig forsinket mens dersom man helt sikkert hadde el?
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Det er veldig skjelden ikm er lengre enn 16 dager etter el....Tiden fra el til ikm er vel en av de tingene som er mest eksakt i dette... Men alt kan skje.
ikke i bruk Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Etter det jeg har lest rundt omkring, så er lutealfasen ganske fast, og har man hatt EL, så burde jo da mens komme etter så og så mange dager som er normalt for hver person. Men selv om en test har slått ut på EL, så er det jo ikke sikkert at egget slapp, eller at man har hatt EL i det hele tatt, og da vet jeg ikke helt hvordan "ståa" er i forhold til mens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå