Gå til innhold

Øm på høyre side...

Anbefalte innlegg

Skrevet

To kvelder på rad og siden jeg stod opp i dag har jeg vært øm på høyre side i magen. Er dette el som er på vei mon tro??? Jeg har hatt dette før også, men aldri tenkt over om det kan være el. Får det også bare på høyre side. Dette forsterker jo mistanken min om at det kan være el. Har ikke eggstokk på venstre side. Bare 1/2 på høyre.. Er ikke hver mnd jeg har denne ømheten heller... Ååå håper det er el som kommer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som el. Før jeg begynte å være inne på dette forumet tenkte jeg aldri på om jeg hadde noen symptomer på el. Etter å ha lest om det, kjenner jeg det faktisk ganske godt. Litt øm i magen, noen ganger litt krampefølelse på siden av magen og noen ganger litt kvalm i perioden rundt el. Pussig det, at jeg ikke har registrert det før. Eller, har sikkert kjent det, men ikke satt det i forbindelse med el.

Skrevet

Ja kanskje det er det... Vet jeg har kjent det mange ganger før, men aldri tenkt over tingene. Var en lege som en gang sa det kunne vare arret på eggstokken jeg kjente, men når jeg tenker etter kommer det bare rundt el-tider. Velger å tro at det er el som er på gang jeg hehehe =) Ikke positiv el-test ennå, men satser på at jeg får det snart :)

Skrevet

Noen flere som har noen tanker rundt dette?

Skrevet

Har vel ikke noe tanker rundt dette, men er det andre ting som kan tyde på el enn å være øm på siden? Sist jeg hadde el, hvis kroppen min da hadde kommet i balanse, så kjente jeg litt smerter nederst i magen, varte bare i 5-10 min, men det var på den dagen jeg hadde regnet ut var min el.

Eller er det noe annet som kan forårsake det? Jeg har aldri vært noe særlig obs på noe, verken graviditetssymptom, pms eller el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...