Gå til innhold

Kan man kjenne på magen alt uke 4 om man er gravid?? link

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livmoren vokser over symfysen ca i uke 12 i en vanlig svangerskap når man er gravid med kun et barn. Er man gravid med flere, så vil den vokse raskere, det gjør den også ofte når man har vært gravid tidligere. Så tidlig som i uke 3-4 har vel livmoren knapt blitt noe større og man kan hvertfall ikke kjenne forskjellen.

Skrevet

Jeg kjente ikke noe forskjell utenpå magen før rundt uke 13-14. Først da merket jeg den harde" kulen" på utsiden av magen da jeg lå på ryggen.

Så den "kulen" du kjenner er sikkert bare urinblæra di... lenge siden du har vært på do?!?

Skrevet

Så tidlig i svangerskapet har vel ikke kulen kommet over skambenet (fy, for et fælt ord) enda??

Da vil jeg hvertfall tro at man må ha fått barn før og at man nå venter fler enn en??

Skrevet

Jeg kan jo si hvordan jeg først merket det. Men noen vil kanskje synes dette er litt ekkelt.... :S

Visste jo jeg var gravid, og var vel i uke 6-7 ca. Grunnet kombinasjon velutstyrt ektemann, og tilfeldigvis handa med svakt press akkurat over skambenet, klarte jeg kjenne invendig at det var noe der. ;)

Skrevet

Kjente du den kulen under samleie?? da kan det faktisk ha vært penis du har kjent da! Den dytter jo på alle andre ting der inne :-P

Skrevet

Nei, det var penis som dyttet på noe som ikek har vært der før. Etter uendelige samleier med denne mannen, og god peiling på egen kropp, er jeg over hodet ikke i tvil. :)

Skrevet

Veldig rart kanskje jeg kjenner på feil sted? føler en hard kul liksom når jeg ligger på ryggen.. liten kul.. akkurat med skambeinet, rett over hårlinje?!?

HI

Skrevet

I uke 3-4 har det jo knapt "landet" der det skal være i livmoren. Når hun sier tidlig,i linken, tror jeg neppe hun mener uke 3-4 ;) Frøet er jo da ca0,5-1 mm. Altså: millimeter!! Nei, dette tror jeg ikke er mulig!!! Hilsen snart 6-barns mor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...