Gå til innhold

Til dere som har blitt gravide rett etter SA..

Anbefalte innlegg

Når testet dere? hvor lang tid etter SA? Mistet i uke 5/6 og vet at etter 5 dager var hsg nede på 7 og ingen rester i livmora, men de sa jo at man evnt fikk mensen tilbake 4-6 uker etterpå, vanskelig å vite når man kan regne med å teste positivt da? Har ikke testet el men hatt sex jevnlig;) Tenker å teste el neste mnd hvis det blir noen:P Hvis jeg regner med første store blødningsdag som første dag av siste mens så skal jeg evnt ha ikm den 18 august;)

Fortsetter under...

Hei

Jeg har hatt to SA siden februar. Og er nå gravid igjen :D

Etter den første tok det 5 uker til jeg fikk mens. Etter den andre tok det 18 dager til jeg hadde en blødning. Så her er det eggløsning fortere enn man rekker å reagere.

Skal på ultralyd idag, Og gruer meg noe sinnsykt, siden jeg hadde en blødning tirsdag.

Man blir jo nesten ett nervevrak av å gå igjennom de samme ukene gang på gang. Men det må man jo :)

ønsker deg masse lykke til videre :)

Okay;) skjønner det er veldig individuelt da;) Har kjøpt meg maange billigstrimmler på nettet, så får bare teste i vei fremover:P

Tusen takk for svar og ønsker deg masse lykke til i dag, dette går nok bra skal du se:) Men skjønner du er nervøs, det kommer jeg også til å være neste gang.. Men alle gode ting er 3 vettu, så nå sitter spiren:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...