Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Herlig å hilse på lille venn igjen. 10+6 i dag og alt vell, utrolig å se, ikke en reke lenger, men en liten minibaby med tydelige ansiktstrekk. Utrolig nok klarer jeg fortsatt ikke å puste ut, litt over en uke igjen på 1 trim, lurer på når angsten skal gi seg......

Ha en god dag alle sammen! :-D

Fortsetter under...

Så flott! Gratulerer! Utviklingen går fort med den lille inni magen, og det er alltid kjekt å vite at ting ser bra ut! Angsten gir seg ikke helt likevel, men sånn er det å være mamma...

Jeg var på UL forrige fredag, så et lite hjerte som slo = fantastisk!

Er i uke 10 nå, så jeg ligger litt etter deg... Er 77 modell og venter nr 4!

Lykke til videre.

Hei hei :-) Sendte deg akkurat en PM for å spørre hvordan det gikk på UL idag, oxo så jeg du hadde lagt inn innlegg her etterpå.

Så glad på dine vegne for at alt ser bra ut. Ja er det ikke herlig å se det bittelille mennesket som spreller rundt :-) Skjønner at du fortsatt har angst...samme her. Skal på ny UL den 24 jeg...grugleder meg!

Ha en fortsatt god dag og helg du oxo!

Så bra at alt var bra med den lille:) Vi var å fikk se vår spire på mandag og det var helt fantastisk:) Jeg er 11+5 i dag og gleder meg til å gå over den magiske grensen altså, men jeg tror nok ikke bekymringene forsvinner helt alikevel:/ Man ønsker jo så gjerne at alt skal gå knirkefritt, og det gjør det jo i de fleste tilfeller, men man klarer ikke å slappe av helt med det uansett. Tror det beste er å prøve og ikke tenke for mye på alt som KAN gå galt:)

Masse lykke til:))

Blueeyes 33

Annonse

Så supert at alt sto bra til i dag, tenkt masse på deg veit du:)

Nei, den angsten ja, hva skal vi gjøre med den da......grave et stort hull ute i haven og legge den opp i der og grave igjen:)))))

Tror vi kommer til å ha den hele svangerskapet ut jeg......

Varm klem fra meg:)

Klemmer litt på Carina også, venter på henne inne på Gravide slitere:)

Tusen tusen takk alle sammen! Kjære Tirilgirl hvordan gikk det med deg i dag? Har tenkt på deg i dag også! Enig med deg i forhold til angsten. Jeg hadde det ikke slik i forrige svangerskap, er den fæle MAen som har rokket ved tryggheten min. Vi får jobbe med tankene å prøve tenke positivt. Stor klem J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...