Gå til innhold

Er så spennende dette!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter el på mandag/tirsdag. Håper virkelig vet går veien. Vi legger inn aksjer så det holder og satster på at ett eller annet sted må det være en vinner hehehe =) Måtte bare neste uke og uken etter det gå fort! Jada vet jeg er utålmodig hehe. Skulle jo helst vært gravid i går =)

Masse lykke til til alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til til deg... Dette blir spennende...

Har egentlig eggløsning på torsdag, men mulig vi hopper over denne så samboeren blir ferdig med studiene før babyen kommer...

Skrevet

Takk :) Kjempespennende!

Nei nå vil ikke jeg vente mer. I 3 pp nå har vi tatt det rolig å ikke tenkt så mye, men denne gang jobbes det virkelig :) Nå vi jeg bli gravid :) Å så passer det helt supert med baby i mai iforhold til mine eksamener.

Skrevet

Har egentlig ikke lyst å vente jeg heller. Har ventet i to år på at samboeren min skulle bli klar... Men en måned fra eller til skal jeg klare. Kan jo ikke garantere at jeg blir gravid på første forsøk uansett.. Men det er jo kjekt at hvis samboeren min har kommet seg i jobb og kan ta de to første ukene sammen med oss... Hvis ikke treffer det midt i bacheloroppgaven hans... Jeg var ferdig å studere for over to år siden, så jeg har stort sett bare ventet på at han skulle bli ferdig.. :-)

Skrevet

Nei en vet jo ikke om det sitter med en gang. Håpe dere lykkes neste mnd om det er det dere ønsker :o) Kjekt når en kan være hjemme sammen med babyen =)

Skrevet

Her ventes også el til uka, men uvisst hvilken dag pga ureg.mens. Så da er det ikke annet å gjøre enn å være parat hele uka og håpe de neste ukene går fort,slik at vi ser resultatet av "strevet"...:)

Masse lykke til, håper det er vår tur til å komme over på 1.trimester :)

Skrevet

Spennende!! Her "hopper vi i høyet" hver dag. Har gjørt det siden cd 8. Kommer til å fortsette med det frem til lenge etter forventet el, bare for å være på den sikre siden :o)

Masse lykke til til deg også! Krysser alt unntatt bena for alle prøvere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...