magica og lille tryll ♡ Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 ...til en ett-åring som er glad i å danse? ) Nå er jeg nemlig lei av at alle lydlekene går på repeat.. hehe ;o) Tenkte å kjøpe en liten cd-spiller og noen koselige cder så hun kan danse seg svimmel )
FruTB Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Lillebjørn Nilsen "haba haba" "bro bro brille" - sangleker Knudsen og Ludvigsens beste Dette er favorittene her i gården
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Tassen liker best radio, mp3 osv! Men vi har en del barneceder: Barnas viser 1, 2 og 3 De aller beste barnesangene GULLPLATEN En ny nå som har masse barnesanger, kommer ikke på hva den heter og den ligger i bilen. Men er jo som regel masse gode priser på platekompaniet!!!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Barnas Viser, nr 1- 3, er kjempesøte CDer synes jeg, med alle de gode gamle barnesangene på- så kan mor og far mimre litt samtidig også hehe;) http://www.platekompaniet.no/Musikk.aspx/CD/Diverse_Barn/Barnas_Viser_1/?id=UMCD1012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå