Izzie Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Er det bare jeg som er oppe hver natt og spiser litt?? Hver natt sitter jeg for meg selv på kjøkkenet og spiser en liten banan eller brødskive. Spiser kveldsmat før jeg legger meg, men er allikevel sulten rundt 4 -5 tiden. Klarer aldri spise så mye avgangen for det føles som det ikke er plass. Sånn holdt jeg på i 1. trimester og nå i siste trimester.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Sånn hadde jeg det med min nr1..Var faktisk alltid sulten...Husker at før jeg la meg laget jeg alltid noe godt jeg kunne spise i 3-4 tiden om natten..og var like sulten da jeg våknet om morningen
Voyeur Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Er ikke oppe å spiser, men våkner i 4-5 tiden for å tisse, og da er jeg skrubbsulten, men klarer heldigvis å sovne igjen. Ungene våkner jo tidlig, så spiser med de på morgenen, og da har jeg skikkelig ulvehunger. Har samme nå som i 1 tri, klarer ikke spise så mye, så er ofte å henter meg et knekkebrød eller noe annet i skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå