GoodFeeling Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Skjønner ingenting jeg... Testet med billig strimmel i går og den viste helt klart Negativt... Dagen før testet jeg med billig stav som kom opp en nesten usynelig rosa strek...(positiv).....dagen før dær igjen så testet jeg med en cb pluss som viste en sterk tynn blå strek ( positiv ).... Hva skjer......?
gulda Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Så frustrerende! Har du hatt en prat med legen? Du er jo langt over nå. Håper du får bekreftet/ avkreftet svangerskap (helst bekreftet) fort så du kan få litt fred fra tankekjøret. Slitsomt å gå i uvisshet. Lykke til!
GoodFeeling Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 har ikke pratet med lege enda. ja man blir gående å tenke på det titt og ofte. man vil jo ikke drikke og røyke viss man er gravid.... hadde vært greit å få det bekreftet/avkreftet snart... det er vell ingen som tester positivt så sent ?? jeg har jo ikke snøring på når jeg hadde eggløsning ..... takk gulda )
gulda Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Jeg har så lite peiling på det, men leste i noen andre innlegge her at folk kjente andre som ikke hadde fått positiv test før de var langt på vei. Alt er visst mulig.. Men synes du skal ta en telefon til legen. Har aldri testet hos lege, men de har kanskje gode tester? Iallefall så må det være godt å spørre noen som har peiling. Skjønner kjempegodt at du blir lei! En håper jo så veldig også.. Du får si fra hvis det blir noen forandring, da!
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Er nok desverre noe som tester positivt sent. Frustrerende!! Du har ikke vurdert å ta en digital cb test? Om ikke ville nok jeg tenkt at en tur til legen ikke hadde vært så dumt.
GoodFeeling Skrevet 13. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2010 hei Petrine har en digital cb test liggende som jeg tenkte jeg skulle ta, ble bare ikke til at jeg tok den her om dagen da jeg hadde fått negativt dagen før...tenkte det var bortkastet.. tror jeg må ta den i løpet av helgen og viss den viser negativ så blir det nok en tur til legen ja .... skal ikke være enkelt gitt )
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Huff ikke lett nei (( Syntes det hørtes lurt ut. Da anbefaler jeg deg å ta den testen på morgenurin. Det er da mest konsentrasjon av hcg. Kan jo bli småsprø av å gå sånn Gikk bare 3 dager over ikm sist, men det var lenge nok. Tenker det er tøft å gå sååå lenge som du!! Håper du snart får ett svar, enten ene eller andre veien. Håper du er gravid, men det beste er tross alt å få ett svar. Må holde oss oppdatert! Krysser fingrene for deg! Masse lykke til )
GoodFeeling Skrevet 13. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2010 skal holde dere oppdaterte ja tusen takk Petrine ;O)))
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. august 2010 #10 Skrevet 13. august 2010 Jeg synes det er mer sannsynlig at en billigstrimmel viser falsk negativ enn at to stavtester viser falsk positivt! Tror du er gravid, og skjønner ikke hvordan du greier å holde deg unna den CB'en.... :-)
GoodFeeling Skrevet 13. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2010 ja det er sant Merethe men di to stavtestene var jo ikke så veldig sterk positiv... nei , jeg må vell bare knø meg til å få tatt den cb digital testen som jeg har liggende ;O) er bare så redd for å få skrifta ``ikke gravid``mot meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå