Gjest Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Noen som har opplevd å få sår hals om morgene?Våkner opp med veldig vondt hals + renner fra nesen.. Går over utover dagen.. Noen som har det sånn også?Eller er det forkjølelse på vei hehe...
Gjest Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Håper dette er et tegn..For jeg er i 1pp og skal snart teste. Våkna med sår hals i tre dager nå...Irri!
Gjest Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Har lest det er et tegn:) Aner ikke hvorfor.. Har IKM om 3 dager cirka også.. Fikk positiv test for 3 dager siden
Gjest Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Ja så på bli gravid at du testa tidlig. Har du testa idag igjen? Er den ennå positiv? Krysser fingrene for at alt går bra. Husker jeg testa tidlig når jeg ble gravid med min 7 åring, også ble testen negativ, men så dro jeg på ultralyd i uke 5 og der så jeg bittelille hjertet banket. Grunnen til at jeg dro på ultralyd var fordi jeg hadde så vondt i magen, noe som bare rett og slett var forstoppelse.
Gjest Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Ååå..Helt utrolig, så om du ikke hadde dratt til legen hadde du ikke funnet ut av det? Jeg tok en graviditetstest for 3 dager siden, ganske positiv .. Så tok jeg en ny med annet merke dagen ettepå.. svaaaak positiv (veldig svak).. synes jeg fikk skyggestreker med de andre også.. Men er selvsagt veldig bekymret for kjemisk graviditet.. Men prøver å tenke posititvt.. Har ju masse symptomer, og er usikke rpå når jeg haddde EL, så kanskje testet meg for tidlig:)
LoveInMyTummy Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Jeg har også sår hals og rennende nese på morgenen, men regner med at det er lufta uta som gjør det. Ikke godt å si, for det er mange "rare" graviditetstegn:)
lille knerten Skrevet 13. august 2010 #9 Skrevet 13. august 2010 Har aldri hørt at det er et tegn, men jeg er faktisk også sår i halsen med rennende nese:) Da satser jeg på at det er et godt tegn!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Har bare de sympt når jeg er kjøla. Er så ustabilt ute nå så ikke rart om man får litt snue =0( jeg vil ha sommeren tilbake =0(
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 14. august 2010 #11 Skrevet 14. august 2010 siste dagene har jeg også våknet slik. har ikke tenkt på at det kan være et tegn, men da er det greit, hihi har ellers hatt rennende nese hver gang jeg bøyer meg ned, noe som er veldig frustrerende siden jeg jobber i barnehage og ofte bøyer meg ned for å kle på/av eller hjelpe barna med noe..hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå