iok med sønn <3 Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Off... nå kjenner jeg at jeg er uvel... :/ Er nok ikke noe regelmessige greier, men mye stikking i magen og kvalm/uvel... Tror jeg må få i meg litt mat... Ont i ryggen, men ikke sånn kjempe... det er stikkingen som er værst... What 2 do? Føler liksom at det er flaut å ringe, for det er liksom ikke noe? Men hva er den stikkingen egentlig? Noen som vet, evt har erfaringer???
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Høres ut som modning.,,,, Men du kunne jo kanskje sjekket urinen din for UVI for sikkerhets skyld for det kan være vondt i ryggen..... Det er jo baref å ringe føden å spørre hvis du er usikker da. Klem Hvis de mener det er grunn til å ta deg inn så gjør de det:)
iok med sønn <3 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 Så modning er liksom den stikkingen da? Det er ikke uvi, det vet jeg godt hvordan er, og har faktisk ikke vært plaget av det i det hele tatt gjennom svangerskapet (bank i bordet). Ondt i ryggen er nok pga litt stivhet fra arbeid i går, og så har jeg nok noe ekstra nedi ryggen som kommer og går... men ikke noe regelmessig... Men nå har jeg fått sovet litt igjen, så det var bedre Er nok bare lillegutt som gjør seg klar får vi håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå