Limuna Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jeg kunne godt ha tenkt meg en vugge i stua som barnet kan sove i på dagtid. Vet dere hvor jeg kan kjøpe en fin en? Og hvor mange måneder kan jeg bruke det?
Sunniv@ Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Sjekk ut på www.finn.no Du kan bruke den så lenge den er passelig, eller til ungen begynner å reise seg selv.
Virreli Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Denne har jeg kjøpt og synes jo den er helt nydelig http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnerom/vugge/heltre-vugge.html
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Jeg kjøpte en superfin vugge for å henge i taket (byssanlullvoggen) på finn.no for bare kr 800,-. Den var veeeldig pent brukt, ingen flekker eller noe på den. Har montert krok i taket på stua og soverommet så da kan jeg ta den med dit det passer Lykke til med voggejakten!
shoegal Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Har tenkt å kjøpe So-ro-voggen, den vugger fram og tilbake og ikke sidelengs, visstnok bedre for barnet.. Og veldig kul design. Dyr da, 4000, men har så lyst på, og kjøpt billig IKEA sprinkelseng i tillegg.... Står den kan brukes ca. 6 måneder. Kan også snus slik at babyen ligger høyere og kan ligge i mageleie og kikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå