Gå til innhold

5% økt sjanse med IVF, er det da noen vits for meg?

Anbefalte innlegg

Jeg er 42 og har prøvd på nummer to i to og et halvt år, har mistet to ganger. Vurderer IVF, men idag fortalte legen meg at jeg kun har 10 % sjanse for å lykkes, 5 % sjanse på normalt vis. Er det da noen vits med IVF? Jeg er i utgangspunktet skeptisk fordi min mor døde vel 50 år gammel av eggstokk-kreft. Stemmer disse tallene han ga meg tro? Jeg har normale hormonprøver og regelmessige menstruasjoner, men siste UL viste ikke så veldig mange egg.

Fortsetter under...

heisann:-)

ja det er vits jeg er 41 er nå i mitt andre ivf.denne gangen ser det lovende ut.jeg hadde gode egg A egg som de kalte det og det er på grunn av jeg fikk gode medisiner og fikk beskjed på at jeg lå langt under min alder i systemet der nede.jeg berer nå på to prima egg.er på rugedag to.jeg og var veldig pessimistisk til de prosentene men ble mer positiv etter og ha vert i behandling.jeg var hos hausken,de er fantastisk med oss i moden alder.jeg har tre barn fra før og er sterilisert,så det er mitt problem.det spørs hva som er din historie.ja det med få egg:jeg gikk på menopur og det ga mange egg og gonal-f så det gjorde susen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...