Gjest JuniGull2010 Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jeg begynner nå å handle inn litt til vinteren. Liker å ta det litt etter litt, så blir det ikke så mange utgifter på likt! Derfor lurer jeg på hvilken vognpose dere velger/ har valgt og hvorfor? Og hvor selger de bra ullklær til babyer? Gi gjerne tips om nettsider! På forhånd takk for svar! :-)
b77h Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 jeg handler ullklær hos: www.englebarn.no www.hjerteravull.no www.trebjorner.no har easygrow-posen...og er fornøyd med den. øko-tex sertifisert og norsk produkt.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Her skal vi bruke voksipose:) Sønnen min er født i november, og da ble voksiposen for stor. Vi fikk en hjemmesydd i barselgave. Også er vi så heldige å ha en bestemor som strikker:)
Guttemamma x 3 Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Vi har det meste fra før, men her er noen tips: Ullklær: Tom og Trine fra www.sparkjop.no (smal modell så kjøp en størrelse større hvis du ikke har en slank baby). Ulldress: Hvis du ikke har hjemmestrikket kan du finne fine dresser på Exit/Name-It og Reflex. Hvis du strikker eller kjenner noen som strikker så kan du ønske deg f.eks. denne som er rask å strikke (du kan selvfølgelig velge annet garn/farge). http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b16&d_id=4〈=no Vognpose: lånte en voksipose til eldstemann her. Likte den ikke i det heletatt, altfor varm, stor og klumpete. Kjøpte lammeskinnspose fra Teutonia isteden. I dag finnes det mange fine dun-poser. Tror jeg ville valgt en av dem hvis jeg skulle kjøpe ny nå. Har passet nabogutten noen ganger og han ligger i dunpose og er alltid passe varm.
kom-som-bestilt Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Synes ull-bodyene fra Cubus er grei. Er ikke så begeistret over de fra HM, de er så slaskete. Men .. de hvite ullklærne blir fort skitne (av bæsj f. eks), jeg har kastet mange longser.. Så kjøp gjerne i en mørk farge (nostebarn har brune). Og ja, longsene kjøper jeg stoore, det er bare å rulle ned etter hvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå