Gå til innhold

innvendig ultralyd i morgen! :DD: Noen erfaringer??

Anbefalte innlegg

I morgen er det endelig tid for ultralyd, og jeg har hatt mareritt flere dager om at det er noe galt med babyen(e).. vi gruer og gleder oss veldig! Jeg er 10+3 i morgen, hvis jeg ble gravid da jeg tror. Skal ha innvendig UL, og det gruer jeg meg til.. aldri vært hos gyno!

Noen med erfaringer? Hva gjør de? Hvor mye ser du? Og når kan man se kjønn?

Kommer ikke til å sove i natt :P

Fortsetter under...

hei. jeg har vært med på innvendig ultralyd en gang, ikke i forbindelse med svangerskap, men jeg tror det foregår på samme måte. Du får en liten sak som kan ligne litt på en dildo faktisk. ikke vondt i det hele tatt. også får du se en skjerm hvos hun viser deg alt innvendig. for min del syntes jeg det var veldig fasinerende, og så lenge du får se på skjermen, glemmer du nok litt det som skjer ellers. det går nok veldig bra skal du se. Kjønn ser du nok ikke, da det er veldig tidlig ennå. Lykke til og kos deg med synet av spiren! :) hvis du er redd kan du si det til vedkommende slik at hun/han forklarer deg alt som skal skje. det hjalp i hvertfall meg.

Hei ja i mitt første svangerskap var jeg til innvendig ul en del ganger(tidlig ul, blødninger, ekstra skjekk for å se om ting hadde blitt bra)

Du ligger på en stol/seng og ser på en tv. Du får en liten "banan" (hehe har ikke prøvd det altså), som de smører med 4 tonn glidekrem(så den skal gli lett inn), da er det viktig at du slapper helt av(ellers gjør det vondt), pust rolig å snakk med kjærersten, så plutselig ser du på tven at de filmer fra månen(syntes det ligner litt på det), neida da glimter du den lille.

Vet ikke helt hvor mye man ser i uke 10, men det er hvertfall et hjerte som slår.

Lykke til, skulle ønske det var meg!

Husk slapp helt av i kroppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...