Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er smokkene fra Mam str 0-6 mnd i latex ok størrelse på for nyfødt.. tenker da på å introdusere smokk rundt 4 uker på om det ikke blir behov for før... eller er den for stor?

den smokken som følgte med bam pakken som vi fikk gratis, en avent silikon.. er denne grei str til nyfødt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte MAM 0-4 måneder på Apoteket. Den er kjempe fin til så små. De andre 0-6 måneder syns jeg ble store.

Skrevet

Vår fikk smokk da han var to uker gammel, MAM str 0-6 mnd. Syntes den var litt vel stor til den lille, og da jeg kom over str 0-2 mnd (mini) kjøpte jeg den. Da var selve suttedelen ca like stor, men den delen som ligger utenpå munnen en del mindre. Da slapp han å få gnagsår på nesen, liksom.

Her er den: http://www.mambaby.com/index.php?StoryID=11154&RefStoryID=74&ProductID=423

Etter hvert ville han bare ha NUK-smokkene.

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Sønnen vår fikk Mam (Silk Treat) 0-6mnd da han var 4 dager gammel. Jeg fant aldri de små smokkene før fødselen, så da var det denne vi hadde da vi kom hjem fra sykehuset. Men det fungerte helt fint! Selve tuten var kanskje litt stor, så han brukte vel bare smokk da hodet var vendt mot siden, da kom ikke smokken så langt bak i kjeften liksom. Som hun over her sier, får man 0-2mnd også, så hvis man har små barn er nok det best! Jeg fødte en gutt på 4370g og med store bollekinn, så er kanskje ikke så rart smokken passet bra! :-)

Skrevet

Ja, det er en ok størrelse, min gutt har brukt de siden han kom hjem fra sykehuset.. Han er nå 3 måneder.. Og det er så kjekt med mam sine smukker for man får kjøpt de i daligvarebutikker, også avent sine :)

Men min gutt ville IKKE ha latex, kun de i silikon.. Spytter bare ut de i latex, forstår han egentlig for de i latex smaker ikke noe godt :/ (Jeg smakte på de siden han ikke ville ta de, og fysj for en smak.. De i silikon smaker ikke noe :)

Men vi er så forskjellige :) Mulig din baby heller vil ha latex enn silikon :)

Skrevet

jeg har MAM, NUK og Avent fra 0-2 mnd og 0-6 mnd. Ungen min liker Avent-smokkene best.. den fra 0-6 mnd... svigermor mente smokken var altfor stor, jeg måtte ut å kjøpe nye. Javel, jeg gjorde det, men han tar avent smokken mye bedre, og har den lenger i munn enn de andre..

Og jeg har prøvd å 'måle' litt fort, jeg så ikke såå nøye, men syns ikke det er så stor forskjell på smokkene (? )

Aventsmokken (oransj?) jeg fikk i en gratispakke er allerede godt brukt her..

Dette er fra da gutten min var 2 uker .. (nå er han 3 uker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...