Gå til innhold

Arghhh!! Evig kamp under måltidet!!! 5 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som har barn som har forandret seg til små monstre under måltidet over natten??

Hun har vært kjempesnill og grei helt til for 4 dager siden. Etter det har hvert måltid vært en kamp. Hyl og grin pga hun vil ha sutten, hyl og grin pga hun vil ha flaska, -------"----- pga hun er trøtt, -------"------ pga hun vil ha flaska igjen... Dette pågår i det uendelige. Et måltid kan fort vare i 1 time.

Noen som vet hva som kan være grunnen til det? Resten av tiden er hun stort sett blid og fornøyd, sover hele natten og virker frisk og rask.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel trygt si jeg kjenner meg litt igjen ja ;)

I det siste har lille vært kjeeempeurolig når jeg skal amme henne, drar og sliter i meg mens hun skal spise, ynker og sutrer og klager stakkar, jeg skjønner ikkeno??

Når hun leker med lekene sine kan hun bli kjempesint plutselig for at hun ikke får tak i dem etter de "forsvinner" f.eks. Helt sprøtt! Samtidig m dette har hun også begynt å våkne maaaange ganger hver natt, innimellom hver eller annenhver time!!! Utrolig slitsomt for mamma og det MÅ det jo være for henne også. Får bare mat åsså sover hun igjen men likevel...

Håper virkelig dette bare er en periode, skal høre på helsestasjonen i slutten av måneden tenkte jeg- krysser fingre for at det er roligere innen den tid ;)

Har ingen gode tips da..desverre- bare samme erfaring. Lille "fylte" 5 mnd for bare noen dager siden forresten...

LYKKE TIL og for guds skyld si ifra hvis du finner noen logisk grunn til denne merkelige oppførselsen som jeg kan stjele fasiten på ;) hehe..

Skrevet

min også har vært slik, han er 4.5mnd, og her om dagen så såg to små tenner dagens lys så håper det var det som var problemet og at det blir bedre snart. har også hørt at de små er urolige i forkant av et nytt utviklingstrinn. dette er min første så vet ikke helt hvordan alt "funker" ennå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...