Gjest Rokita Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Er det noen av dere som har det sånn? Jeg har jobb nesten hver dag, og når jeg kommer hjem er jeg så sliten at jeg sover en del timer på dagen, og når jeg da våkner er jeg utslitt og i dårlig form. Er så slapp for tiden, klarer så vitt å gå tur me hunden min.. Noe som kan gjøre meg litt kvikkere? Og kommer dette til å gå over snart? Er ikke kvalm om morgen, kun om kvelden, og det er grusomt. Og jaa, en ting til. På jobben min hver torsdag kommer det brus, og da må jeg bære inn mange kasser med tung brus. Er dette noe jeg burde unngå? Kan det være farlig så tidlig?
Frøken85 *ny bakt mamma* Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Hei Rokita Først! La mannfolka ta brusen, det er ikke fordelaktig at gravide bærer tungt i løpet av svangerskapet. Og det andre.. Jeg kjenner meg 100% igjen.. er trøtt, slapp og sliten hele tiden, kvalm om kvelden. Det sies at man skal kjenne på kroppen, er du trøtt så er du trøtt og da skal du sove, ikke overanstreng deg! Lytt til kroppenssignaler. Det går over når man tipper inn i 2. trimester så lite å gjøre med det, sov og slapp av du er gravid!! Lykek til!
Blueeyes33 Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Hei Rokita. Kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver. Før jeg ble gravid trente jeg 4-5 ganger i uken og nå har jeg knapt nok klart å røre meg de siste to månedene. Ganske frustrerende. Nå er jeg i uke 12 og håper energien skal komme tilbake snart. Jeg er enig med Frøken85, sov når du er trøtt og lytt til kroppens signaler, det er det som funker:) Forhåpentligvis vil energien din komme tilbake når du er i 2.trimester:) Lukke til Blueeyes33
Gjest Rokita Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Vi er bare 1 person på hver vakt om gangen, så er litt vanskelig å få andre til å gjøre det :s Jaa, jeg vil sove hele tiden, men jeg jobber ganske mye nå, så det er vanskelig. Og når jeg sover på dagene jeg har fri, så har jeg vondt i magen og hode når jeg våkner.. GODT å se at jeg ikke er alene om denne slappheten, fordi jeg føler meg helt udugelig. Driiittlei av å ha det sånn, så håper ukene går fortere nå Lykke til dere også
Theaen Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Jeg er 8 + 4. Klarer ikke å jobbe, og de fleste dager så er det tungt bare å komme seg på do eller hente mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå