Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å treffe lille nurket som bor inni magen min.

Er så spent på hvordan han ser ut, hvor stor han er og hvordan det føles å få han på brystet for første gang.

Gleder meg til å se min mann holde han...

Ser SÅ frem til å vise han frem til familie og venner, til den første trilleturen og alle kosestundene hjemme i sofakroken...

Ahh kunne ikke bare tida gått litt fortere nå?

22 dager igjen i dag, i morgen er jeg fødeklar (VELDIG!), men null tegn på at noe skjer i nærmeste fremtid...

Blir helt emosjonell her jeg skriver full av hormoner.. kan nesten ikke vente med å møte lillegull!!!

<3<3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat som jeg skulle skrevet det selv <3

Skrevet

Jeg er så utolmodig! Nesten så jeg sitter jeg å tripper.. hehe:p

Tenk at snart er vi mammaer! <3

Skrevet

Smiler av innlegget ditt! Er det ikke helt utrlig alt sammen? At du har laget et lite menneske inni magen din som kommer til å være den viktigste personen i livet ditt, for alltid?? Bare i løpet av sekunder? (=

Gleder meg til å kjenne morsfølelsen flomme. Trodde jeg allerede var stappa full av løvemor instinktet, men får høre gang på gang at " Du har ikke peiling, vent til du får han på magen din!!!!"

Og som du sier, det å få han på magen, det er ALDRI noe som kan toppe det. ALDRI. Det vet jeg allerede nå. Har selv 28 dager igjen, lange dager. Men prøver å nyte de siste dagen , på TROSS av alle plager, for det er mye fantastisk ved å være gravid også, og jeg kommer sikkert til å savne det, men det erstattes nok av noe MYYYYYYYE bedre!!! Lykke til nå på siste innspurt!!!!!! (= Gleder meg med deg!!!! MASSE; MASSE; MASSE!!!!! (= <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...