Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere fått første time til jordmor?hvilken uke? de skulle ringe meg tilbake da jeg ringte dem for en stund siden.... men ikke hørt noe fra dem :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått time nå førstkommende mandag :) Da er jeg 14+2!

Gleder meg sååå mye!

Skrevet

Her er det normalt å ha første jordmortime i uke 16-17. Jeg er bare 14+2 etter tidlig ul, men var hos jordmor i går siden jeg hadde bestilt time litt før vi ble flyttet tilbake. Hun mente det var noe tidlig å gå til jordmor i uke 14, men det gikk greit :) De har så fullt opp uansett at jeg ville ikke kansellere timen og risikere å måtte vente tre fire uker til..

Skrevet

Var hos jordmor da jeg var 16+3(nå er jeg 24 uker på vei i morgen!!!HURRA!!!). Skal til henne igjen om halvannen uke, føles utrolig lenge siden jeg har vært der nå, men hun mente at så frisk og rask som jeg virket sist så trengte jeg ikke kommer før rundt uke 25...Andre boller nå, med åreknuter både her og der, ho ho... ;)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Ringte i uke 10 og bestilte time, fikk da time 23 denne månden, da er jeg 14+3 :)

Er jo sikkert bare å ringe opp igjen, så du får satt opp en time rundt uke 14-17, er vel da det er normalt å gå til jordmor(?) :)

Skrevet

Hvis det er lenge siden du ringte dem, ville jeg ringt igjen, jeg... Det kan jo hende at de bare har glemt deg!

Jeg tenkte å få legen til å sende henvisning til jordmor etter ordinær UL. Kan jo egentlig bare ringe selv også, da får jeg time omtrent med en gang, men det er endel ting jeg ikke vet om jeg klarer å fortelle enda en gang (har snakket med fastlegen), så da synes jeg det er greiere hvis jordmor allerede har fått problemstillingene skriftlig... Da slipper jeg fortelle alt en gang til. Evt orker jeg ikke, og lar bare være å si noe, og da hjelper jo ikke jordmortimen. ;)

Forrige gang var jeg hos jordmor i uke 12-13 ca.

Skrevet

Jeg skal på tirsdag, da er jeg 16+5.

Var hos legen når jeg var 11+1 og 14+4.

Skrevet

jeg er i uke 19 og skal til jordmor for første gang på mandag som kommer.. vet ikke helt hva som er vanlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...