Gå til innhold

PINLIGE GRAVIDSITUASJONER;);)

Anbefalte innlegg

Skrevet

He,he når vi var på stranda sist,så glemte jeg å ta av meg truseinnlegget. Hadde på meg shorts, og det var så varmt at jeg og mannen min bare kastet oss uti. Når vi kom opp til pleddet for og sette oss ned så var lårene mine full av silikon. HE,HE Jeg skjønte ikke med en gang hva dette kunne være for no. Trodde det var et eller annet jeg hadde griset på meg. Jeg sto der å prøvde og børste det av,da kom det fra mannen min. "Ser du ikke hva det er ? det er vannet som har gått" Han ropte på barna at nå måtte vi dra for mamma får babyen snart.

Det var meget pinlig for oss begge to ,når det gikk opp for meg hva jeg hadde glemt i trusa. ;)

UANSETT SÅ ER HAN SNART FEMBARNS PAPPA, SÅ HAN BURDE HUSKE AT DET IKKE SER SÅN UT NÅR VANNET GÅR;);) HE,HE,HE

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hahaha, dödsbra!!

Det er alltid like hyggelig når man fjerter helt uten forvarsel, uten at man anstrenger seg eller noe...virker som vekta av babyen åpner opp litt der bak hehe...skjedde sist i går på Mega, hoppet bare inntil sambo og ville dö av skam...kjekt med en mann i närheten, de er lettere å skylde på :-p

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

hihihi..lo godt nå! Ja, er ikke alltid like lett å huske på alt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...