Nikkamoren Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Hei Jeg har en vugge, men har litt lyst til å ha den i stuen og så ha en seng på soverommet. Har soverommet rett innenfor stuen, men kanskje koselig å ha noe i stuen likevel. Jeg kunne kanskje klart meg med vuggen på soverommet, men hvis jeg skal ha en seng skal jeg da ha sprinkelseng eller er det senere det? Og er det noen som vet om de billige madrassene fra Ikea duger?
Frk Fjong Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Vi skal ha kurv i stuen, og sprinkelseng på soverommet vårt.. Mest for at det er ganske praktisk å ha henne i nærheten når hun sover på dagen (har soverom i 2. etg,) men også for at hun skal bli vant til å sove selv om det ikke er muse stille rundt henne.. Tanken er at vi bærer kurven opp om kveldene dersom jenta vår ikke sover så godt i sprinkelsengen i starten.. den er jo ganske stor og romslig for de små i begynnelsen...
1. gangsmams Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Vi har vugge på soverommet, kurv i stua og sprinkelseng på hennes rom. Sprinkelsenga blir jo da til seinere når hun skal begynne å sove på sitt eget rom... Kurven i stua blir dagseng
Gjest Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Vi har vugge i stua ved siden av sofaen og sprinkelseng på soverommet (en etg. opp). Har både seng og madrass+overmadrass fra Ikea. Ikke hørt noe negativt om madrasser derfra...
74skytte Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Vi hadde vugge i stua og sprinkelseng på soverommet. Hadde den (sprinkelsenga) på øverste hakket, så han ikke lå så langt nedi, også hadde vi en bag (til en bagvogn vi hadde arvet men ikke skulle bruke) som han lå oppi de første månedene. Da vi flyttet han ut av bagen slik at han lå i selve senga, la jeg tepper rundt han, slik at det ikke ble så stort. Har tatt alt litt gradvis. Kjøpte madrasser på Jysk. Ikke dyrt i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå