*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 I dag har mini lånt vogna til dattera til ei venninne. Den var super, det var sportsvogn,men med tilnærmet full liggestilling. og han elsket det! Har aldri vært så lett å ha han i vogn før! Han sovnet fort og koste seg skikkelig! Skal ikke bytte over riktig enda, men lurer på å kjøpe vogn nå snart! Noen som har en god sporstvogn å anbefale? Må være nesten full liggestilling og helst kunne snu styret og/eller sittedelen sånn at han kan sitte både mot meg, og fra meg. Kom med tips, dere kloke damer:) Takk!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 12. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. august 2010 Forresten, den til venninna mi er ikke å få tak i lenger.. var restsalg på barnas hus i fjor...
Gjest Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Gå innom teutonia forhandler og se på deres sportsvogner:) Har selv Spirit S3 og vil absolutt anbefale denne:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Vi har en Emmaljunga Scooter 2.0 å forelsket med totalt i den fra første dag. Kjempe bra vogn, som snuppa sover godt i. Den har nesten full liggestilling, god handlekurv og praktiske lommer på skjermen. Den har ikke vendbart styre, men en praktisk titteluke i skjermen så du kan lett seg ungen når den sover. Den er god og lun, og har gode seler og liggekomfort (har ikke prøvd den selv, men har kjent at den er god og myk ) Lett og legge sammen og slå opp, veier ikke så mye, og har gode fjæringer. Så den kan godt brukes i terreng så vel som på asfalt Koster 2450kr, følger med regntrekk, men ikke fottrekk (dette må kjøpes i tillegg til ca. 500kr).
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 ABS Design Cobra kom best ut i test her. Det er en 3-hjuling. Jeg har den, men bruker foreløpig bare bagen og den er super å trille i alle fall. Den kan man ha vendt både mot deg og fra deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå