Gå til innhold

Gravid - men ingen symptomer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for 2. gang. Blei superglad når vi fikk positiv test! Har ei jente på snart 11.mnd - og gleder oss veldig til å bli 4 i familien.

Er i 6.uke nå, men merker overhodet ikke at jeg er gravid. Absolutt ingen symptomer! Slik hadde jeg det i forrige svangerskap også. Eneste jeg la merke til var at magen vokste etterhvert. Vet jeg ikke bør bekymre meg, men skulle gjerne fått et lite tegn! Har testet positivt flere ganger, både med billigtest og cb. Mensen uteblir også:)

Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i svangerskaps uke 8 nå og har så og si ingen plager, kan være " uggen" til tider, men dette går fort over. Har hatt en periode fra begynnelse av svangerskapet hvor jeg fløy på do hele tiden , men dette har gitt seg litt.. ( deilig ) Har hatt vondt i puppene ( brystvortene ) fra dag 1.

Så tror vi bare skal være glade for at vi ikke henger med hodet oppi do hele dagen :-)

Tenker stadig vekk på om alt er som det skal være og om fosteret har det bra siden jeg ikke har noen store plager.

Man må jo bare tro det beste :-) Du får evt ta deg en tur til legen eller en privat klinikk hvis du bekymrer deg alt for mye ;)

Lykke til :-)

Skrevet

Hadde ikke noe symptomer nesten med tullene mine de er 16 måneder mellom. Nå er jeg småkvalm til tider og trøtt men ellers sprek. Så det er så individuelt MASSSE LYKKE TIL VIDERE =0)

Skrevet

jeg ble ikke kvalm før uke 7..men det har avtatt noe for 3 dager siden, er 8+6 nå.

nå har jeg ingen andre symptomer:) nyter det!

Skrevet

Jeg har også hatt det slik denne gangen, kun merket økt tretthet og ømme bryster, men dette har også kommet og gått litt, Jeg har vært mye urolig da jeg i tidligere svangerskap har vært veldig kvalm, men alt var vell på UL i går :-)

Skrevet

Jeg har det sånn denne gangen og. Ingen symptomer kun litt ømme bryster !!!

MEn merker at jeg er litt mer trøtt og tisser mer enn før :-p

Skrevet

Jeg er gravid for 1.gang. Er i 5.uke nå, men merker ikke noe til kvalme ennå(skal vel bare være takknemlig) eller ømme bryster. Eneste jeg merker er menssmerter, men mensen uteblir heldigvis, og jeg vet jo at dette nok bare er et symptom :) Har testet positivt på tre tester, så går ut ifra at jeg er gravid :) Dette er en spennende tid!

Skrevet

I mitt forrige svangerskap hadde eg ingen symtomer før eg va 6mnd på vei,då fekk eg sinnsykt med halsbrann.

Er nå 5-6 veker på vei og eg har fått ømme bryst og kvalme...bare håpa eg sleppe halsbrannen denna gongen.

Lykke til videre i svangerskapet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...